おとぎの国からおくりもの--ネットでおこずかい

★あなたもネットを活用して 海外や国内から謎の?おくりものをGETしましょう!!

スポンサーサイト


prosurfer717 と community717 障害 

7月のシステム変更以来、急に支払いが非常に遅れています。まだ断定できる状態ではありません。、今後どうなるかわかりませんが、アップは慎重に考えられたほうが良いと思います。

7月25日追加要旨
■自動支払いに変えたが、支払いリスト作成の段階でミスがあり、漏れが出たりしているため混乱している。誤りは認めなければならない。私たちは正直なサイトである。今までの問合チケットとリクエストをすべてクリアします。再度手動請求(1.7%手数料)に戻します。
(アップが切れている方もCash outボタンが出ていればOKなので改めて再請求の必要があります。現在は請求できる人数を制限しているようです) ■7月29日追加要旨
ボタンが正常でないのでチケットがたくさん来ている。受け付けた分は24時間以内に処理している。おかしい人は ps717cashouts@yahoo.com に題名を 会員IDにして連絡してください
■7月31日 アナウンス以来、指示どおりコンタクトも送り、毎日数回試していますが、なかなか支払い請求ができません。毎日試してみたいと思います。もう、潮時かもしれませんね。最悪な場合現在の入金がなくともかまいません

 
Prosurfer717
17% 7day 119%
オートサーフ
最低アップ $7 E-gold alert pay E-bullion
払出 アップ終了後自動 4日~5日位かかる 
  手数料1.7%  規約が改善され、請求不要7%の手数料がなくなりました。
■必要サーフ数 7サーフ 
■サーバータイム 16:00 日本時間
昨年の12月から長く続いているサイトです。
何よりも安定性を重視したい方にはおすすめです。
システム切替のため少し支払いが遅れていましたが、調整はほぼ終わったらしく、今日までの報酬が全部入金されていました(7/10確認)
VMカードにも対応し新しいプログラムASTも準備されました。爆発的な人気はありませんが、まだまだやる気です。
静かに進んでいます。
こちらは、新しく出来たPTCサイトです。サイト内のリンク(1セント)を
クリックするとちょっとしたおこづかいになります。
よかったら参加してくださいとの事です。UPの必要はありません
支払最低額$1.7(E-goldのみ)前月分を次の月の第1週目頃に支払う
リードメールのPTCサイトと同じと考えれば良いです、
もちろんここだけの参加も可能です
Community717
PTCサイト
モニターの評価 モニターの評価 モニターの評価 Forum MMG
当サイトよりずっと優れた有名
サイト様がほとんど、とても勉強に
なります。

(^^)↓↓→
最強のオートサーフ
投資サイトを探そう!!
最強のオートサーフ
投資サイトを探そう!!
おこづかいブログ集合 オートサーフ,リードメール
HYIP,おこづかいサイト
FC2Blog ranking おこづかいサイト集合 コツコツ地道にがんばろう!
スポンサーサイト

コメント

aretarace



PS717 goes Reloaded
Hello All,

this is where we stand here at PROSurfer717:

1. REFUNDS and PAYOUTS

We need to wait a couple of more days to start
the refunds. This is because we need the full list
of requests to be ready.

We will wait until next Thursday for all the requests to
be made; if You don't make Your choice before the 24th of August
Your request will go down in the second batch of requests that
will includes all the remaining request in the system and
Your cashout/refund delayed.

On thurday we will be able to prepare a list that
will be publicated friday ONLINE; so that You will be able
to see where is Your request and how many members before
You will be paid.

As usual we prefer to act with transparency
- due to the bad attitude of some of our members.

To request a REFUND/CASHOUT:
In the main members page - scroll down to your cash balance and make your
choice: FULL CASHOUT or REFUND. You will be redirected to the cashout page
where You should click on the request button to finalize your decision. We
remind You that refunds will be paid first.

PS717は、全て再ロードされたよろしくを賭けます、

これは、我々がPROSurfer717でここに立っているところです:

1.返済と支払い

我々は、返済を始めるためにもう二日待つ必要があります。これは、我々が準備ができて
いる請求者の全リストを必要とするからです。

次の木曜日まで、我々は待ちます。全ての要請のためにあなたが選択をしないならば、8
月24日の請求が全ての残りの要請をシステムとあなたに含むという第2の束の要請に記録
される前に、現金払い/返済は遅れました。

thurdayの上で、我々はpublicatedされたfriday ONLINEであるリストを準備することがで
きます;Youがわかることができるように、どこで、Yourは要請とYouの前の多くのメンバ
ーが支払われる方法ですか。

通常通り、我々は透明度で行動するのを好みます - 我々のメンバーの何人かの悪い態度
のために。

REFUND/CASHOUTを要請します:
主なメンバーページで - あなたの現金バランスに下にスクロールして、あなたの選んだ
方を作ってください:完全な現金払いまたは返済。あなたは、Youがあなたの決定を終え
るために要請ボタンをクリックしなければならない現金払いページにリダイレクトされま
す。我々は、返金が最初に払われるとYouに思い出させます。

ATTENTION - ONCE YOU HAVE CLICKED ON THAT BUTTON - YOU CANNOT
GO BACK. THE CHOICE IS FINAL AND WILL BE REGISTERED AS IT IS.
In order to speed up things and reduce the long list that will be created,
we will be paying the requests in the following order based on daily requests:

1. REFUND requests under $100
2. REFUND requests over $100
2. FULL PAYOUT requests under $100
4. FULL PAYOUT requests over $100
5. BAD RATERS and NAYSAYERS PAYOUTS AND REFUNDS

You will NOT need to upgrade at the new website to be re-paid and
there is no timeframe to pay You BUT YOU WILL BE PAID.

If the script doesn't let You request, YOU WILL NEED TO CHANGE YOUR CASHOUT
DETAILS; learn here how to do that:
http://community717.net/4ums/viewtopic.php?t=19

一旦あなたがそのボタンをクリックするならば、 - あなたはそうすることができません
戻ってください。選択は最終的で、実際には登録されます。
ものの速度を上げて、作成される長いリストを減らすために、我々は以下の順序で毎日の
要請に基づく要請を払っています:

1.100ドル未満のREFUND要請
2.REFUNDは、100ドル以上を要請します
2.PAYOUTが100ドル未満で要請するFULL
4.FULL PAYOUTは、100ドル以上を要請します
5.BAD RATERSとNAYSAYERS PAYOUTS AND REFUNDS
あなたは新しいウェブサイトでアップグレードしてもらわなくても良いです、そして、時
間枠がYou BUT YOU WILL BE PAIDを払うためにありません。

スクリプトがうまくいかないならここを参考にしてください:

http://community717.net/4ums/viewtopic.php?t=19




2. SUPPORT TICKET - ACCOUNT DELETION

Again, due to the so many tickets with subject:
cashou or payout, we are constrained to delete all
the tickets in the helpdesk.

The situation will be very clear in a couple of days.
This is why we ask NOT to send any ticket about
cahout or refund.

There are people who need support and dummy cashout
requests will only delay our support to these people.

From now on every ticket about this matter (cashout or refund)
will be deleted and Your request delayed 20 requests
(YOUR REQUEST WILL BE MOVED DOWN!).

Disrespectful emails demanding payment in threatening
manners will simply be deleted and their account deleted.
We will not pay out to anyone who threatens us.

2.サポートチケット -アカウント除

また、主題によるそれだけのチケットへの与えられるべきもの:
cashouまたは支払い、我々はhelpdeskで全てのチケットを削除することを強制されます。

状況は、2、3日で非常に明白です。
そういうわけで、我々はcahoutまたは返済のまわりに少しのチケットも送らなくしたいと
頼みます。

支持を必要とする人々がいます、そして、偽の現金払い要請はこれらの人々に対する我々
の支持を延ばすだけである。

今後、この問題(現金払いまたは返済)についてのあらゆるチケットは削除されます、そ
して、Your要請は20の要請(YOUR REQUEST WILL BE MOVED DOWN!)を延ばしました。

脅迫的な行儀において支払いを要求している失礼な電子メールは単に削除されます、そし
て、彼らの口座が削除されます。
我々は、我々を脅す誰にも、外へ支払いません。
3. NEW PS717 RELOADED

There have been a few issues with the new script; this
is why we were waiting to let You in. Most of these
issues are now over but we are not yet fully on track.
We would wait a couple of days more to give you the link.


..Enjoy!
3.再ロードされる新しいPS717

2、3の問題が、新しいスクリプトでありました;これは我々がこれらの問題のMostが現在
あるYouインチとするために待っていた理由です、しかし、我々は完全にはまだ順調では
ありません。
我々は、あなたに関連を与えるために、二日待ちます。



  • 2006/08/25(金) 22:40:26 |
  • URL |
  • PS717 #-
  • [ 編集]

We are going back to normality. The script seems to be working perfectly
and, if all goes well the next week we will forget about this bad month;
finally

The manual cashout works fine and we have paid all the requests
within the 24 hours timeframe (some within minutes).
Obviusly the fact that the button wasn\'t always available have
created a bad humor among members.

Impatience - for some of You well motivated, and for other
absolutely without any reason - have created some problem to our
support system; and there is now a long queue of support tickets.
We have received hundreds of request of explanations about the cashout
button (up to 6 from the same user!); explanations that were
very well exposed in our latest news and newsletter.

These requests have unnecessarily been send to support and,
considering that about half of the people that have send a
request have also been able to cashout without
closing their tickets then, we are constrained to close
all the tickets reguarding the cashout requests;
leaving only the requests about other issues.

For cashout issues we would gently ask to send your
requests to: ps717cashouts@yahoo.com
with Your userid as subject.

Note: some unfear members are starting to threat us - without any
apparent reason. Please note that this will not help them bypassing
other members. At the same time we want to clearly advise You
that You don\'t need to reinvest immediately to get the cashout
before other members. We treat all members equally and our main interest is
to keep PS717 at the top and we do believe that we can only do this
by been straight.

While I am writing this letter the situation is this:
658 cashout requests processed in real time

I hope that this will be the last news about this
bad period for ps717 and from next week we will be able to
continue with our projects that we were constrained to
stop due to the PS717 script issue.

We are only 10 days far from the public launch of AST..
Fsten Your seat belts; it will be nothing but fun!

Robert

私たちは正常に戻る予定です。 スクリプトは完全に働いているように思えます、そ
して、すべてが次の週にうまく行くなら、私たちはこの運の悪い月を忘れるつもり
です;
最終的に

手動のcashoutは罰金を扱います、そして、私たちは24時間の時間枠(数分以内
のいくつか)の中ですべての要求を支払いました。
Obviuslyである、いつも利用可能であるというわけではないボタンのwasn\には
メンバーの中の作成されたa悪いユーモアがあるという事実。

いらだち--よく動機づけられている、およびもう一方のためのあなたの何人かのために
絶対に、どんな理由も--私たちのサポート・システムに何らかの問題を生じさせ
ました; そして、現在、サポートチケットの長蛇の列があります。
私たちは(同じユーザからの6に上がる!)であるのにcashoutボタンに関する説明の
要求の容認された数百を持っています; 私たちの最新ニュースとニュースレター
で非常によく露出された説明。

これらの要求は不必要にサポートに発信することです、そして、また、それで
要求を送る人々のおよそ半分もその時彼らのチケットを閉じないでcashoutにで
きていると考える場合、私たちがcashout要求を再警備するすべてのチケットを
閉じるのが抑制されます;
他の問題に関する要求だけを残します。

cashout問題のために、私たちは、あなたの要求を以下に送るようにそっと頼む
でしょう。 受けることがあるYour同じくらいユーザIDがある ps717cashouts@
yahoo.com 。

注意: 「非-恐怖」メンバーの中にはいずれなしでも私たちを脅威に始めている人もい
ます。
見かけの理由。 これは、彼らが他のメンバーを迂回させるのを助けないでしょう。 同
時に、あなたがすぐに他のメンバーの前でcashoutを手に入れるために再投資する必要
性ではなく、\を身につけると明確にお知らせしたいと思います。 等しくすべてのメン
バーを扱います、そして、私たちの主な利益のためが先端にPS717を保つことであり、
私たちはあることでまっすぐこれができるだけであると信じています。

私がこの手紙を書いている間、状況はこれです:
658 リアルタイムで処理されたcashout要求

これがps717と私たちが私たちのプロジェクトと共に続けることができる来週か
らの私たちがPS717スクリプト問題のため止まるのが抑制されたこの悪い期間頃
に最新のニュースであることを願っています。

私たちはASTの公共の発射から遠くに10日間であるにすぎません。
Fsten Yourシートベルト; それはおもしろくなるだけでしょう!

ロバート

  • 2006/07/29(土) 10:42:06 |
  • URL |
  • aretarace #-
  • [ 編集]

承認待ちコメント

このコメントは管理者の承認待ちです

  • 2006/07/25(火) 23:18:22 |
  • |
  • #
  • [ 編集]

Hello All,


I am sorry that the change from manual cashout to
auto-cashout has not been painless.

Today we found a bug in the script and all the cashout requests
were set to $33.10

At this point we considered also that the manual checking of
each account was taking us too much time and members started to
be impatients.

Also, we know that the most of You have been patiently waiting
for their cashouts - but some troublemakers like member 9770
and a few other were starting to discredit our program on public forums.

Do you think that is correct that, in such a difficult moment generated by a change that will benefit ALL OF YOU, a few egoist try to jeopardize our program?
..We don't - and we are even considering if we should pay member 9770 and close its account.

Because of the bug found and the never ending job of the manual check
of each account we have decided to speed up things and have pushed out all
the cash balance of every single PS717 member as payout requests.

The records have been pushed out today so we ask You to login and check
that Your payout request looks good:
http://prosurfer717.com/

The cashout requests include part of the current upgrade cash (if You have any).

This action marks the end of manual cashouts and we don't need
anything else from you now.
We will try to pay people in the correct order and very fast - we want to get back on track with payment as soon as possible to meet the old standards.

こんにちは、すべて


私は手動のcashoutから自動cashoutまでの変化が無痛でなかったのが残念です。


今日、私たちはスクリプトでバグを見つけました、そして、すべてのcashout要
求が33.10ドルに設定されました。

また、ここに、私たちは、それぞれのアカウントの手動の照合が私たちにあま
りに多くの時間がかかっていて、メンバーが、「不-患者」であることを出発さ
せたと考えました。

また、私たちは、あなたの大部分が我慢強くそれらのcashoutsを待っているのを知
っていますが、メンバー9770といくつかのような他の何人かのトラブルメーカーが
公共のフォーラムで私たちのプログラムを疑い始めていました。

あなたは、すなわち、それを修正して、ALL OF YOU、いくつかのエゴイストのためになる変化で発生するそのような難しい瞬間に私たちのプログラムを危険にさらすようにするように思いますか?
...私たちは考えないで、私たちがメンバー9770に支払って、アカウントを閉じるべきであるかどうか考え
さえします。

見つけられたバグとそれぞれのアカウントの手動のチェックの決して終わっていない仕
事のために、私たちは、ものを早くすると決めて、支払要求としてあらゆるPS717メン
バーのすべての現金残高を押し出しました。

今日記録を押し出してあるので、私たちは、ログインして、Your支払要求が良く見
えるのをチェックするようにあなたに頼みます、:
http://prosurfer717.com/

cashout要求は現在のアップグレード現金の一部を含んでいます(あなたにいずれかあるなら)。


この動作は手動のcashoutsの端を示します、そして、私たちは現在、あなたか
ら他の何も必要としません。
私たちは正しい注文に非常に速く人々に支払おうとするでしょう--私たちは、後部ができるだけ早く古い規格を満たすために支払いで妥当になって欲しいと思います。

  • 2006/07/11(火) 00:36:56 |
  • URL |
  • #-
  • [ 編集]

Hello ALL!

I have to put here this note because it is necessary for
us that You see it and read it.

We have just changed a few things and we want to make sure that
our members understand what we are doing in full.

We have REMOVED the high fee that were occurring after
the first payout of the month. From now on You will
ALWAYS be charged the 1.7% cashout fee..all the times!

We have also automated the payout.
This mean that from now on, members doesn't need to request
their payout manually anymore.
こんにちは、すべて!

あなたがそれを見て、それを読むのが私たちに必要であるので、私はここにこ
の注意を置かなければなりません。

私たちはちょうどいくつかのものを変えたところです、そして、私たちのメン
バーが、私たちがすべて何をしているかを理解しているのを確実にしたいと思
います。

私たちはREMOVEDを持っています。月の最初の支払の後に起こっていた高い料金。
請求されていて、これから先、あなたはALWAYSを望みます。1.7%のcashout料金。
すべての回!

また、私たちは支払を自動化しました。
そんなにこれから先のこの平均であり、メンバーはそれ以上手動で彼らの支払
を要求する必要はありません。

Members will be automatically paid upon the expiration of each
upgrade.

This change is however something that is not easy to be handled,
at least for the first 7/10 days because there are active requests
and uncomplete payouts coming out from the automated system.

Furthermore we have also automated the way how upgrades are
tied up with cashout requests. From today each payout request has a
knot with the previous upgrade.

If, for example, now you upgrade with alertpay is assured that the processor
used to pay the upgrade will be the same for Your payout.

This will certainly assure much more security. Hackers shouldn't
be able to change the payment processor and the system assure US
that cheating by changing payout processor will not happen again.

All this is GOOD and will make PS717 only a better program.
However the first week can be quite difficult because of several
different reasons. The old cashout system and the new cashout system
need some time to clear old payouts; many members didn't even set
their payment processor before and so on..

Some of You may notice some confusion but I assure You that is
normal in such an important change.

All what You have to do, if You notice something unusual
happening on your account, is to sumbit a ticket!
Either me or Dave will answer to You within 24 hours as usual!
..We are here to help You and will fix Your problem...as ALWAYS!

We think that PS717 is like a family and we pretend our
members to be respectful when they have problems as we handle each
ticket showing them that we really care but..we are working hard
for you too..so please don't forget this :)

All is going to be fine after these last few upgrades will expire.

If This message is something completely new to You then please
read the updates..here below!

Your in Success,
Robert Leetch

それぞれのアップグレードの満了のときに自動的にメンバーを支払うでしょう。


何かでありにくいものが扱われて、能動態があるので少なくとも最初の7/10日
間、自動化されたシステムから外へ出る支払を要求し、どのように非完成して
も、この変化はそうです。

その上、また、私たちはアップグレードがcashout要求でタイアップされる方法
を自動化しました。 今日から、それぞれの支払要求には、前のアップグレード
がある結びがあります。

例えば、現在あなたであるなら、alertpayとのアップグレードはアップグレードを支払う
のに使用されるプロセッサがYour支払に同じになるのが保証されます。

確かに、これはセキュリティをはるかに保証するでしょう。 ハッカーは支払い
プロセッサを変えることができないべきです、そして、システムは支払プロセ
ッサを変えることによって不正行為をするのが再び起こらないのを米国に保証
します。

このすべてが、GOODであり、PS717をより良いプログラムだけにするでしょう。
しかしながら、1週間目はいくつかの異なった理由のためにかなり難しい場合が
あります。 古いcashoutシステムと新しいcashoutシステムは古い支払をクリア
するいくらかの時間を必要とします; 多くのメンバーは以前などに彼らの支払
いプロセッサを設定しさえしませんでした。

あなたの何人かが何らかの混乱に気付くかもしれませんが、すなわち、私はあ
なたにそのような重要な変化における標準を保証します。

あなたが、あなたのアカウントで起こる何か珍しいものがsumbitへのチケット
であるのに気付いて、あなたがそうしなければならないことはそうします!
私かデーヴのどちらかが通常通りの24時間の以内にあなたに対応するでしょう!

...私たちは、あなたを助けるためにここにいて、Your問題を修正するつもりです…いつも
のように!

私たちは、PS717が家族に似ていると思います、そして、私たちがしかし、私た
ちが本当に気にかけるのを彼らに示す各チケットを扱うとき彼らに問題がある
とき、私たちのメンバーが礼儀正しいふりをします。私たちはあなたのために
も一生懸命働いています。したがって、これを忘れないでください:)

これらの最後のわずかなアップグレードが期限が切れた後にすべてがすばらしくなるでし
ょう。

あなたには、完全にThisメッセージが何かであること新しいものなら、アップ
デートを読んでください。ここ、以下!

あなた、成功で
ロバートLeetch


HomeNetworkContacts


PS717 Latest News



IMPORTANT NEWS - New Program - less FEES at PS717

June 29, 2006, 09:57:01 AM by PS717 - .

Dear PS717 members,


this letter contains important and exciting news..
We highly suggest You to read it in full

We are proud to announce our NEW program; AST

AST is what we have defined "secret Project" since a few months.

As You may know, we were working hard to prepare this
new website and this program was due to come out next month;
on the 7th of august. After a few re-considerations
we prefer to speed up things; as we are almost ready.

In order to show our big consideration to our members we
have decided to open a Secret Prelaunch Phase for them;
one month in advance..In a few days!

Now You may ask: "what is this program?"
..We have to ask You to be patient some more days :o)

You will enjoy this new Earning Possibility; this is sure!


But this is not all..

Since the beginning - back on December the 7th, 2005 -
PROSurfer717 has been a big Success.

Althout we have always kept our words and we know that part of
our success is also coming from our honesty - we are well aware
that the larger part of our success has to be addressed to our members;
without our MEMBERS, this success would have never arrived.

This is why we are so thankful and we will always listen to You!

There are a couple of important things that You have always wanted:
YOU have insisted and asked many times to reduce the high payout fee
happening after the 1st payout in a solar month and..
to get paid automatically upon the expiration of the upgrade..
We have listened and NOW is the right time to make these changes.

During these days our script will be implemented undergoing several
different modifications; this will include a bug fix and the rewrite
of part of the payment side.

The bug is that there are some "duplicate upgrades"
that happens to e-gold users while upgrading; from time
to time. Possibly this happen when there are problem on the
e-gold server but we are still not sure.

The modifications include several different important points;
at the end of this job members will be paid upon their expiration
of each upgrade. We will allow max 2 active upgrades at a time

As we restructure the way how the script handle upgrades
and payout we will then modify the CASHOUT FEE TO BE 1.7%..ALWAYS!!
As You know there is no upgrade fee at PS717 so, that will
be the only fee that You will incur with us.

VirtualMoneyInc card payments and cashouts also will be soon implemented.

There will also be a small modification to let You move money
from Your PS717 account to Your AST account.

All these operations shouldn't require more than 2 or 3
days to get fixed.


We are sure that You clearly understand that ALL these
modifications will make PS717 Stronger than ever as they
represent a big evolution.

We have to ask You to be very patient during these
days as many modifications need to be tested.

We also remind You that PS717 never missed a date!


Your in Success,
Robert Leetch

HomeNetworkContacts


PS717最新ニュース



IMPORTANT NEWS--新しいProgram--PS717の、より少ないFEES

PS717による2006年6月29日9時57分1秒のAM--

PS717メンバー様


この手紙は重要でおもしろいニュースを含んでいます。
私たちは、それをすべて読むためにあなたを非常に勧めます。

私たちは私たちのNEWプログラムを発表するのを誇りに思っています; AST

ASTは数カ月のものです私たちが「秘密のProject」を定義している。

あなたが知ることができるように、私たちはこの新しいウェブサイトを準備す
るために一生懸命働いていました、そして、このプログラムは来月、出て来る
ことになっていました;
7日、厳かであるのについて。 いくつかの再考の後に、私たちは、ものを早く
するのを好みます; 私たちがほとんど準備ができているので。

私たちの大きい考慮を私たちのメンバーに示すために、私たちは、彼らのため
にSecret Prelaunch Phaseを開くと決めました;
1カ月早く。近日中に!

今、あなたは尋ねることができます: 「このプログラムは何ですか?」
...私たちが、それ以上の患者何日もの:oであるようにあなたに尋ねなければならない、)


あなたはこの新しいEarning Possibilityを楽しむでしょう; これは確かです!


そうであるというわけではありません。

以来、始め--2005年12月7日の後部--PROSurfer717は大きいSuccessです。

また、離れている私たちが、いつも私たちの言葉であることを保っていて、知って
いる私たちの成功のAlthoutは私たちの正直から来る予定です--私たちは私たちの
成功のより大きな部分が私たちのメンバーに記述されなければならないのをよく意
識しています;
私たちのメンバーがいなければ、この成功は決して到着していません。

これはとても感謝している理由です、そして、私たちはいつもあなたの言うことを聞くつ
もりです!

あなたがいつも欲しかった2、3の重要なものがあります:
そしてあなたが主張して、1太陽月における最初の支払の後に起こる高い支払料
金を下げるために何回も尋ねた。
アップグレードの満了のときに自動的に稼ぐために。
私たちは聴きました、そして、現在はこれらの変更を行う正しい時間です。

最近、私たちのスクリプトはいくつかの異なった変更を受けながら、与えられ
るでしょう; これは支払い側の一部のバグフィックスと書き直しを含むでしょ
う。

バグによるアップグレードしている間に電子金のユーザに起こるいくつかの
「写しアップグレード」があるということです; 時々。 問題が電子金のサーバ
にあるとき、ことによるとこれは起こりますが、私たちはまだ確信していませ
ん。

変更は異なった重要な数ポイントを含んでいます;
この仕事の終わりに、メンバーを彼らのそれぞれのアップグレードの満了に支
払うでしょう。 私たちは一度に、最大2に活発なアップグレードを許すつもり
です。

スクリプトハンドルがアップグレードする方法と私たちがそしてときにそうす
るつもりである支払を再構築するように、CASHOUT FEE TO BEを1.7%変更してく
ださい。いつも!
したがって、あなたが、アップグレード料金が全くないのを知っているとき、
PS717では、それはあなたが私たちと共に被る料金に唯一なるでしょう。

VirtualMoneyIncカード支払いとcashoutsもすぐ、実行されるでしょう。

また、あなたにお金をYour PS717アカウントからYour ASTアカウントに移させ
る小さい変更があるでしょう。

これらのすべての操作が、修理させているために2日間か3日間以上を必要とす
るべきではありません。


私たちはあなたが、彼らが大きい発展を表すときこれらのすべての変更がこれ
まで以上PS717 Strongerを作るのを明確に理解しているのを確信しています。


多くの変更が、テストされる必要があるとき、私たちは、最近非常に我慢強い
ようにあなたに尋ねなければなりません。

また、私たちは、PS717が日付を決して逃さなかったとあなたにお知らせします!


あなた、成功で
ロバートLeetch





State of withdrawals

June 28, 2006, 07:28:52 AM by PS717 - .

Hello All,

This is just to advise that we have
honored payouts up to the 23rd of June 2006.





Thanks,
Robert

退出の状態

PS717による2006年6月28日7時28分52秒のAM--

こんにちは、すべて

これは、ただ私たちが支払を2006年6月23日まで光栄に思ったと忠告するための
ものです。





ありがとうございます。
ロバート






State of Withdrawals

June 24, 2006, 10:37:09 AM by PS717 - .

Hello All,

This is just to advise that we have
honored payouts up to the 20th of June 2006.


Thanks,
Robert







退出の状態

PS717による2006年6月24日10時37分9秒のAM--

こんにちは、すべて

これは、ただ私たちが支払を2006年6月20日まで光栄に思ったと忠告するための
ものです。


ありがとうございます。
ロバート




PS717 is Looking for a English-Spanish Translation

June 22, 2006, 01:29:42 AM by PS717 - .

Hello,

we are looking for an English-to-Spanish
traslator for our website.

You can find more info on our Forum
in the New PS717 Projects section:
http://www.community717.net/4ums/viewforum.php?f=3

Thanks,
Robert




PS717はイギリス系のスペインのTranslationのためのLookingです。

PS717による2006年6月22日1時29分42秒のAM--

こんにちは

私たちはウェブサイトのためにスペイン語へのイギリスのtraslatorを探してい
ます。

あなたはNew PS717 Projects部で私たちのForumに関する詳しい情報を見つける
ことができます:
http://www.community717.net/4ums/viewforum.php?f=3

ありがとうございます。
ロバート





StormPay Victims Fund State of upgrades..

June 22, 2006, 01:25:03 AM by PS717 - .

We are currently distributing the (May)
accumulated StormPay Victim Funds .

We have currently checked accounts from "0"
to "3100" and we have distributed funds to
the members who meet the following criteria:

A. Members that in the "old" site have a
cash balance of less than $30.00.

B. Members that have an account in the
"new" site and have upgraded at least 1 upgrade unit.

We will continue to check accounts on a daily
basis and we will upgrade members until we
will run out of funds; then we will start
again the following month with new funds.

Thanks,
Robert



アップグレードのStormPay Victims Fund州。

PS717による2006年6月22日1時25分3秒のAM--

私たちは現在、(5月)蓄積されたStormPay Victim Fundsを分配しています。

私たちは現在、「「3100」0インチと私たちは以下の評価基準を満たすメンバー
への基金を分配したこと」からアカウントをチェックしました。

A。 「古い」サイトに30.00ドル未満の現金残高を持っているメンバー。

B。 中にアカウントを持っているメンバー
「新しいこと」は、少なくとも1アップグレードユニットを位置して、アップグ
レードさせました。

私たちは、日課でアカウントをチェックし続けるつもりです、そして、メンバ
ーを基金を使い果たすつもりであるまでアップグレードさせるつもりです; そ
して、私たちは翌月、再び新しい基金から始めるつもりです。

ありがとうございます。
ロバート





State of withdrawals

June 15, 2006, 03:45:24 PM by PS717 - .

Hello All,

This is just to advise that we have
honored payouts up to the 14th of June 2006.

this is also to advise our members that there
has been a problem with our support ticket
system and the last 3-4 tickets in the system
have been deleted.

I am sorry for the trouble but unfortunately
there is absolutely no possibility to recover
them from our side.

If You just submitted a ticket or an
answer to a support ticket please be so
kind to re-submit it.

Thanks,
Robert



退出の状態

PS717による午後の2006年6月15日3時45分24秒--

こんにちは、すべて

これは、ただ私たちが支払を2006年6月14日まで光栄に思ったと忠告するための
ものです。

これがまた、私たちのサポートチケットシステムに関する問題があったと私た
ちのメンバーに忠告するためのものであり、システムにおける最後の3-4枚のチ
ケットが削除されました。

私は問題に残念ですが、残念ながら、それらを私たちの側から取り戻す可能性
が全く絶対にありません。

ただサポートチケットのチケットか答えを提出したなら、それを再提出するほ
ど親切であってください。

ありがとうございます。
ロバート







StormPay Victim Fund State of upgrades..

June 15, 2006, 05:37:48 AM by PS717 - .

We are currently distributing the (May)
accumulated StormPay Victim Funds .

We have currently checked accounts from "0"
to "2500" and we have distributed funds to
the members who meet the following criteria:

A. Members that in the "old" site have a
cash balance of less than $30.00.

B. Members that have an account in the
"new" site and have upgraded at least 1 upgrade unit.

We will continue to check accounts on a daily
basis and we will upgrade members until we
will run out of funds; then we will start
again the following month with new funds.

Thanks,
Robert

>>



アップグレードのStormPay Victim Fund州。

PS717による2006年6月15日5時37分48秒のAM--

私たちは現在、(5月)蓄積されたStormPay Victim Fundsを分配しています。

私たちは現在、「「2500」0インチと私たちは以下の評価基準を満たすメンバー
への基金を分配したこと」からアカウントをチェックしました。

A。 「古い」サイトに30.00ドル未満の現金残高を持っているメンバー。

B。 中にアカウントを持っているメンバー
「新しいこと」は、少なくとも1アップグレードユニットを位置して、アップグ
レードさせました。

私たちは、日課でアカウントをチェックし続けるつもりです、そして、メンバ
ーを基金を使い果たすつもりであるまでアップグレードさせるつもりです; そ
して、私たちは翌月、再び新しい基金から始めるつもりです。

ありがとうございます。
ロバート

  • 2006/07/01(土) 17:35:25 |
  • URL |
  • aretarace #-
  • [ 編集]

こんばんは。pupukoです。
アップグレードしていただいたんですね。ありがとうございました。
最近忙しく、なかなか更新できませんが、よろしくお願いします。

  • 2006/06/20(火) 00:52:23 |
  • URL |
  • pupuko #Y0mRHKCA
  • [ 編集]

コメントの投稿
(外国から自動投稿ソフトを使ったスパムコメント防止のためユーアールエルが入ったコメントは禁止してます)、ここに書いた日本語説明の意味が、わからない方は投稿できません。情報を教える時や質問等どうしても投稿記事内にユーアールエルが必要な場合、最初のエィチを取って、ティティピー://●●~とユーアールエルにならないようにして教えてください(2ちゃんねる方式)

トラックバック

。。。
http://moneytubo.blog18.fc2.com/tb.php/124-88460f8b

