おとぎの国からおくりもの--ネットでおこずかい

★あなたもネットを活用して 海外や国内から謎の?おくりものをGETしましょう!!

スポンサーサイト


Desertskymarketing 1/16は10%でした

Desertskymarketing
本格派 Profitshare(利率変動現状10%くらい)120%で終了
  普通メンバー 2サイト宣伝可 週1回$10から 
  VIP メンバー 4サイト宣伝可 毎日$10から
最低アップ $1  E-gold AlertPay CEP-trust
■1日最高$1,000までアップできます。
■支払1営業日以内 Compound可能
AlertpayとE-goldでアップしているなら好きなほうに請求できます。
報酬はその場で加算されません。サーバータイム翌0:10に処理されます
サーフは最初15サイトマニュアル、その後25サイト オート
■サーバータイム 15:00 日本時間 
このサイトも最近よく見かけるようになりました。実は前回一度登録して削除したのですが、いつの間にか1ドル単位のアップで良い事になり参加を考えました。10ドル単位だと追加やcompoundするにも時間がかかります。$1ならよりこまめに対応でき有利です。準本格派(数百ドル~1,000ドル級に耐える)のサイトです。
PTCもいくつか有りますので数セントは+@があります
住所も公開されています。米国アリゾナ州ゲレンデレ西ベル通り7942番地、管理人ダスチン・フェンネル 電話番号(01米国)623-242-2465 9時~17時金半ドン土日休→いいねぇ(^^)

初日は1ドル追加して課金の様子を見たのですが、これならいけると思いまず9ドル追加し10ドルにしました。このまま順調ならどこかで一度100ドル以上に増額して元金を抜いて利益で回す予定です。

私が気に入った点はCompoundができること、この利点はずばり複利がついてきます。小額から雪だるま式に大きく増やす事が出来ます、たとえば最初に5ドル軍資金を用意すると4回転後には$10になります、実際には安定しているうちにどこかで軍資金を増額して一気に利益を獲得し(10日前後でクリアできることになります)すぐに元金分は引出して利益で回したほうが良いでしょう。来月くらいまでは安泰ではないか?といわれています。
compoundの制度そのものはサイトの安定性を失う傾向がありますが早期に元金を抜く事で対処できます。
抜かない場合も小額でスタートできますので逝ったときのダメージも少ないです。 Alertpay,E-gold好きなほうに払い出せる点も良いです。APに資金が眠っているので活用できないかとも考えました。
大きい報酬は小さい報酬の積み重ねです。だからcompoundが大好きなんです。それでも2000ドルは円に換金しましたよ。
モニター モニター モニター MMG
当サイトよりずっと優れた有名
サイト様がほとんど、とても勉強に
なります。

(^^)↓↓→
最強のオートサーフ
投資サイトを探そう!!
最強のオートサーフ
投資サイトを探そう!!
FC2Blog ranking オートサーフサイト集合 オートサーフ,リードメール
HYIP,おこづかいサイト
おこづかいブログ集合  
スポンサーサイト

コメント

desortsky

http://www.moneymakergroup.com/Desertskymarketing-www-t102172.html&st=3000

これは非常に長い電子メールになります、しかし、私はあなたが価値をそれにを読んで聞かせることで発見すると思っています

今ごろは、あなたの多くはSECがCEPホーディングスに対する正式な告訴を起こしたと聞いていました社From、見られるドキュメンテーションI veはCEPtrustと波サイトをこんなに含みます。これは、DesertSky Marketingに悪影響を与えます!我々がSECが言わなければならないものを静観するまで、すべての未定のDSM現金払いは公式に現在不確定状態にあります。残念なことに、私はtを受け入れますSEC大失敗がどんなよい知らせでも返すという望みをとても、あるとしても、持ちます。

あなたの何人かは、公式法廷文書を読むかもしれません。彼らは、CEP、トレヴァーとクレイトンの非常に醜い絵を描きます。新聞が状況のSEC s見方をするだけであると思ってください。sにヤマドリタケがDesertSkyマーケティングのためにしたことを見させてください。DSMは、およそ 47日の間非常にうまく進んでいました。その時、メンバーは否定的な方向でひどく1日のパーセンテージに影響を及ぼした大規模な脱出をし始めました。補欠が疲れはてる前に、私がものを取り扱う最高の方法を見つけ出すことができたように、私はアップグレードと現金払いに終止符を打ちました。私は、ありうる合併または販売を議論するために、CEPに連絡しました。CEPとの議論の後、私はプログラムのCEPファミリーにDSMを売却することがDSMのメンバーで最高の関心においてであると思いました。CEPはDSMメンバーs流広告パックを彼らに彼らのアップグレードの120%または110%を支払っているタックに保つ決定をしました。そして、購入日付(非常に気前がよい決定!)に基づきました。その時、すべての補欠は、CEPに手渡されました。そしてイマームをサーフィンさせ始められるメンバー
流行で得ている。現金払いと支払いは、一週おきになされました。全体で、CEPはCEPへ移される予備費DSMの量より、DSMのメンバーに支払いました。全体として、CEPはDSMのための非常に前向きな経験でした。

-何が、DSMに起こりますか?-
私が以下の変更をする間、私はメンテナンスモードでDSMウェブサイトを置いています:
•DSMは、無料の交通交換局地域になります。メンバーは出会うことができて、サーフィンのために残高をかせいで、彼ら自身のウェブサイトを広告します。
â€統計がページをつける¢は、取り除かれます。
•Your広告-パック購入品とCashout史は、あなたの記録のために無傷のままです。
â€SECがCEPに与える¢IfとCEPは、有能です(未定の現金払いが支払われる何でも)。

-我々は、何を学びましたか?-
私でt侮辱はあなたの知性を得て、veがなんとあなたを学んだだろうことをあなたに話そうとします、しかし、私、veはたいへん知りました!私は、本当に製造DSM焦点に私の最も固いものを着てみました“マーケティング/広告” 自動波産業の側。しかし‖私veが、大部分のメンバーが望むものでないことを知りました。彼らは、単に利益をかせぎたいです。iさんtは、その事実で誰でもとがめます。私は、私が決してその心理を変えることができないと思います。i veは、たとえどんな人々があなたに言うかもしれなくても、証明がドキュメンテーションにおいてあるということを知りました。彼らならば、tはドキュメンテーション、そしてtさんがしたがって、それと計画/行為を信じていることをあなたに明らかにすることができます。

-どこに、我々はここから行きますか?-
i さんtは、あなたについて、私がより安定した会場に動いているということを知っています。ほとんどから“サーファー” 本当に、ちょっと彼らの毎月の収入を増やしたくしなさいと、私が本物の投資溶媒に投資して思っています、そして、実収入流(高級なMLM s、製品、その他)を見つけることは行く方法です。収益が魅力的なものとしてないかもしれません、しかし、私はあなたが結局はずっと成功していると思っています。

私にとって、私はInvestment Clubsが非常に興味をそそると思います。DesertSky Profitsを進めていないi m。あなたは、訪れることによって、あなたの地域で投資クラブに関するたくさんの情報を見つけることができます:http://www.betterinvesting.org。投資クラブはSECガイドラインに従って合法的です、そして、情報Iから、一般に研究されるveはより良い収益を楽しみます。しかし、各々のクラブは異なります、そして、彼らには異なるゴール/目的があります。投資クラブは事実上教育的です、そして、あなたは意思決定に参加します。

品質MLM sは、あなたの毎月の収入を増やすもう一つの方法でもあります。しかし、成功しているために、あなたはあなたの仕事に人々を入れることができる必要があります。

オンラインmarketing/sellingは多くの約束を提供します、しかし、私の研究から、小さなひと握りの人々だけはそれを大きくします。しかし、多くの人々は、プログラムを市場に出していて/売っている異なるオンラインから、小さな毎月の収入を作ります。

我々の各々は、我々の陣営を広げて、より小さな毎月の収入ストリーム形式チェーン店会場(1つの会場でジャッキポットを打とうとすることよりむしろ)を得ようとすることによって、非常によりよくするかもしれません。いくつかのより小さな流れは、合計かなりの毎月の数字になることができました。:-)

-を閉じる際に-
閉まる際に、私、あなたを広告している本当の現金の総額をカバーするために未払いの十分な払い戻しをかせがなかった誰でも残念に思うmは、DSM(そして、その問題のための他のどのプログラムも)で、購入しました。私は、完全に、あなたがどのように感じるかについて理解します。私も、我々が呼ぶこの産業で、数千ドルも失いました“自動波。しかし、私は私が語を読んだと自分に言い聞かせなければなりません、私は広告を購入しました、そして、私は私が戻る何でも得るという可能性を利用しました。それは、私をわずかにより良いを感じさせるだけです。

私の様に、私はあなたがあなたの傷を癒すことを望んで、あなた自身をひっぱり出して、立ち上がって、あなたのライフスタイルと機会を利用するあなたの努力において前進し続けます。私は、我々全員が現在非常により洗練された方向でそれをすると思っています。

敬具 This is going to be a very long email, but I believe you will find value in reading it…

By now, many of you have heard that the SEC has filed formal charges against CEP Holdings, Inc. From the documentation I’ve seen, this includes CEPtrust and the surf sites. This will adversely affect DesertSky Marketing! All pending DSM cashouts are now officially in limbo until we wait and see what the SEC has to say. Unfortunately, I don’t have very much, if any, hopes that the SEC fiasco will return any good news.

Some of you may read the official court documents. They paint a very ugly picture of CEP, Trevor, and Clayton. Please understand that the papers only give the SEC’s view of the situation. Let’s look at what CEP did for DesertSky Marketing. DSM was moving along very nicely for about 47 days. At that point the members started to do a mass exodus which severely affected the daily percentage in a negative way. Before the reserves were used up, I put a stop to upgrades and cashouts so I could figure out the best way to handle things. I contacted CEP to discuss a possible merger or sale. After discussions with CEP, I thought it was in the best interest of the members of DSM to sell DSM to the CEP family of programs. CEP made the decision to keep the DSM member’s current ad packs in tack paying them 120% or 110% of their upgrade, based on the purchase date (a very generous decision!). At that point all the reserves were handed over to CEP. Then members started surfing aga
in and earning. Cashouts and payments were made every other week. In total, CEP paid the members of DSM more than the amount of the reserve funds DSM transferred to CEP. Overall, CEP was very positive experience for DSM.

--- What happens to DSM? ---
I will be placing the DSM web site in maintenance mode while I make the following changes:
• DSM will become a free traffic exchange site. Members will be able to join, earn credits for surfing, and advertise their own web sites.
• The statistics page will be removed.
• Your ad-pack purchases and Cashout history will remain intact for your records.
• If the SEC allows CEP, and CEP is able, any pending cashouts will be paid.

--- What have we learned? ---
I won’t insult your intelligence and try to tell you what you’ve learned, but I’ve learned a lot! I really tried my hardest to make DSM focus on the “marketing/advertising” side of the auto-surf industry. However, I’ve learned that is not what the majority of the members want. They simply want to earn a profit. I don’t fault anyone for that fact. I understand that I will never be able to change that mentality. I’ve learned that no matter what people may tell you, the proof is in the documentation. If they can’t show you documentation, then don’t believe it and plan/act accordingly.

--- Where do we go from here? ---
I don’t know about you, but I am moving on to more stable venues. Since most “surfers” really just want to increase their monthly income, I believe investing in real investment vehicles and finding real income streams (quality MLM’s, products, etc) is the way to go. The returns might not be as glamorous, but I believe you will be much more successful in the end.

To me, I think Investment Clubs are very intriguing. I’m not promoting DesertSky Profits. You can find lots of information about investment clubs in your area by visiting: http://www.betterinvesting.org. Investment clubs are legal under the SEC guidelines and from the information I’ve researched generally enjoy better returns. However, each club is different and they have different goals/objectives. Investment clubs are educational in nature and you participate in the decision making.

Quality MLM’s are also another way to increase your monthly income. However, in order to be successful, you need to be able to recruit people into your business.

Online marketing/selling offers a lot of promise, but from my research only a small handful of people make it big. However, many people do make a small monthly income from different online marketing/selling programs.

Each of us may do much better by spreading our wings and trying to gain smaller monthly income streams form multiple venues, rather than trying to hit the jack pot in one venue. Several smaller streams could add up to a significant monthly figure. :-)

--- In closing… ---
In closing, I’m sorry about anyone who did not earn back enough rebates to cover the amount of real cash advertising you purchased in DSM (and any other program for that matter). I fully understand how you feel. I too, have lost thousands of dollars in this industry we call “auto-surf”. However, I have to tell myself that I read the terms, I purchased advertising, and I took a chance that I would earn anything back. Although, that only makes me feel slightly better….

Like me, I hope you lick your wounds, dust yourself off, stand up and continue to move forward in your effort to improve your lifestyle and opportunities. I believe we will all do it in a much smarter way now.

Sincerely,

  • 2007/07/12(木) 09:29:44 |
  • URL |
  • aretarace #-
  • [ 編集]

desortsky last

あなたが得る毎日の割合は10%まで増加しました。 現金払いボタンは今度の金曜日に
可能にされるでしょう。 あなたは、外であなたのアクティブな広告パックをサーフィ
ンして、今度の日曜日までにあなたの現金払い要求をする必要があるでしょう。

概要では、すべてのアクティブな広告パックが今週末に呼吸が絶えて、あなたはあなた
の全体の現金残高に関するあなたの現金払いを要求する今週末を持つでしょう。 そし
て、未定の現金払いを支払うために、私たちは着陸許可がおりるまでの空中旋回とCEPの
思うままにいるでしょう。
The daily percentage you will earn has been increased to 10%. The cashout
button will be enabled this Friday. You will need to surf out your active
ad-packs and make your cashout requests by this Sunday.

In summary, all active ad-packs will expire this weekend, you will have
this weekend to request your cashouts of your entire cash balance. Then we
will be in a holding pattern and at the mercy of CEP to pay the pending
cashouts.
私たちはトレバーが基金を未定の現金払い要求をするように利用可能にするとまだ確信
しています。 彼はそれと反対に何も私に伝えていません。 いったんすべての未定の
現金払い要求を支払うと、DSMは再開して、新学期に基づき新しい広告パック購買を受け
入れ始めるでしょう。

あなたの多くが、CEPtrustが完全にすばらしいときに、DSMがなぜ支払っていないかを尋ね
ました。 DSMがCEP会社であり、CEPがDSMのすべての経済/基金を保持して、制御するとわ
かってください。 私はDSMを管理します。 私は基金に近づく手段を持っていません。

一方、トレバーとCEPは朗報を私に伝えるだけでした。 トレバーは、CEPが未定のDSM現
金払い要求を支払うと述べるだけでした。 それが私たちが好きであるだろうより長い間
かかっている間、それらが支払われると確信していると私はまだ感じています。

サーフィンすることで、幸福です。

ダスティン
DesertSkyマーケティング
CEP社

We are still confident that Trevor will have the funds available to make
the pending cashout requests. He has not communicated anything to the
contrary to me. Once all pending cashout requests have been paid, DSM will
re-open and start accepting new ad-pack purchases under new terms.

Many of you have asked why DSM isn't paying when CEPtrust is perfectly
fine. Please realize that DSM is a CEP company and CEP holds and controls all
the finances/funds of DSM. I administrate DSM. I have no access to the
funds.

Again, Trevor and CEP have only communicated good news to me. Trevor has
only stated that CEP will pay the pending DSM cashout requests. While it is
taking longer than we would like, I do still feel confident that they will
be paid.

Happy Surfing,

Dustin
DesertSky Marketing
A CEP Company

  • 2007/06/14(木) 01:52:11 |
  • URL |
  • aretarace #-
  • [ 編集]

DesertSkyマーケティング

デビューする人と私は現在遠くでオフィスから朝、3月25日日曜日まで来ています。 私は
持っているところに非常に遅くて頼り無いインターネット接続を持っています。
私はこの間にサポートチケットと処理DSMストア購買だけをチェックするでしょう。 私は
メールをチェックしないでしょう。

サービスレベルは日曜日からいつもの状態に戻りに行くでしょう。 インターネット接続がこ
こで非常に遅いので、あらゆる要求を終了するのに4!)6倍なかなか私を要しません。

以下は私が得ているいくつかの一般的な質問に答えるべきです:

- 皆は今度の金曜日、3月23日に現金払いを要求することができるでしょう。
それまで、現金払いボタンは目立たないでしょう。 私は23日金曜日に可能にすることがで
きるように真夜中の近くように現金払いを可能にするつもりです。 金曜日であり、現金払
いボタンが可能にされないなら、慌てません! 当日後でただ少しログインしてください、
そして、あなたの現金払いを要求します。 :-)

- 3月30日金曜日にすべての現金払い要求をCEPtrustだけに支払うでしょう。

- あなたが支払いプロセッサをCEPtrustに変えたのを確実にします。 すべてのEgoldと
AlertPay現金払い要求は否定されるでしょう。

- あなたは、私にあなたが特別なDSMアカウントを使用してもあなたの支払いプロセッ
サをCEPtrustに変えて、支払いをEgoldかAlertPayアカウントに振り込ませなければな
りません。

- 日曜日の後まで通常、私がいるフォーラムのようでないでしょう。


サーフィンすることで、幸福です。

ダスティン
DesertSkyマーケティング
CEP社
__________________________
Debs and I are currently away from the office until Sunday morning, March
25th. I have very, very slow and unreliable Internet connection where I am.
I will be checking support tickets and processing DSM Store purchases only
during this time. I will NOT be checking my email.

Service levels will go back to normal starting Sunday. The Internet
connection is so slow here it is taking me four to six times as long to complete
every request.

The following should answer some common questions I've been getting:

- Everyone will be able to request a cashout this Friday, March 23rd.
Until then, the cashout button will not show. I will enable cashouts as close
to midnight on Friday the 23rd as I can. If it is Friday and the cashout
button is not enabled, don't panic! Just login a little later that day and
request your cashout. :-)

- All cashout requests will be paid on Friday, March 30th to CEPtrust only.

- Make sure you have changed your payment processor to CEPtrust. All Egold
and AlertPay cashout requests will be denied.

- You must change your payment processor to CEPtrust even if you are going
to use the special DSM account and have me transfer your payments to your
Egold or AlertPay account.

- I will not be in the forums like I usually am until after Sunday.


Happy Surfing,

Dustin
DesertSky Marketing
A CEP Company
__________________________

  • 2007/03/21(水) 22:43:15 |
  • URL |
  • aretarace #-
  • [ 編集]

desortsky

私は、アクティブな広告パックをもっているすべてのメンバーが、2007年3月16日金曜日
にサーフィンし始める必要であるとあなたにお知らせするためにただ注意を出したかっ
たです。 支払いスクリプトが金曜日の午後11時59分59秒に走った後にあなたはあなた
の現金残高における収益を見るでしょう。

すべてのメンバーが3月23日金曜日に現金払いを要求することができるでしょう、そして、
あなたは3月30日金曜日に現金払い要求を支払わせるでしょう。

また、あなたが現在のVIPメンバーであるならあなたに思い出させたいと思って、あなたは
既に15ドルのVIPアップグレードを購入するべきでした。 明日始まると、私たちはすべて
のVIPメンバーを15ドルのVIPアップグレードを購入していない「広告主」に変えるでしょう。
また、私たちはこの数日間、新しいVIP会員資格アップグレードを処理しているでしょう。


ALL MEMBERS MUST UPDATE THEIR PAYMENT PROCESSOR TO CEPTRUST AND ENTER THE
CEPTRUST ACCOUNT NUMBER (the 9 digit number is your account nubmer) IN YOUR
PROFILE BEFORE YOU REQUEST A CASHOUT!!

__________________________________

--- 現金払いにDSM CEPTRUSTアカウントを使用するメンバーへの重要情報! ---

EgoldかAlertPayにあなたの現金払いを処理して、次に、私にあなたの基金を振り込ませ
るのに特別なDSM CEPtrustアカウントを使用するなら、あなたは以下のステップを終了し
なければなりません:

1. あなたのプロフィール支払いプロセッサをCEPtrustにアップデートします。
2. あなたのCEPtrustが数を説明するとき、あなたのDSMメンバーIDに入ります。
3. 「特別なDSM CEPtrustアカウント」カテゴリの下でサポートチケットを提出してくだ
さい、そして、私が、どこにあなたの支払いを振り込むかを知るように、あなたのEgoldか
AlertPay口座番号を私に与えます。

3ステップを終了しないと、上では、あなたは、現金払いにできて、支払いを受け
取らないでしょう。 :-)
__________________________________

注意してください、あなたがあなたのCEPtrust口座番号でプロフィールをアップデートする
のは、VERY IMPORTANTです。 EgoldかAlertPayを通してされたどんな現金払い要求も否定
されるでしょう、そして、あなたは別の現金払いを要求するのを次の現金払い要求の期間ま
で待たなければならないでしょう。 あなたは3月23日までプロフィールをアップデートし
なければなりません。 :-)

サーフィンすることで、幸福です。

ダスティン
DesertSkyマーケティング
I just wanted to send out a note to remind you that all members with active
ad packs will need to start surfing on Friday, March 16, 2007. You will
see earnings in your cash balance after the payment script runs at 11:59:59
PM on Friday.

All members will be able to request a cashout on Friday, March 23rd and you
will get paid your cashout request on Friday, March 30th.

I also want to remind you if you are a current VIP member, you should have
already purchased the $15 VIP upgrade. Starting tomorrow, we will be
changing all VIP members to "Advertisers" who have not purchased the $15 VIP
upgrade. We will also be processing new VIP membership upgrades over the next
few days.

ALL MEMBERS MUST UPDATE THEIR PAYMENT PROCESSOR TO CEPTRUST AND ENTER THE
CEPTRUST ACCOUNT NUMBER (the 9 digit number is your account nubmer) IN YOUR
PROFILE BEFORE YOU REQUEST A CASHOUT!!

__________________________________

--- IMPORTANT INFORMATION FOR MEMBERS WHO WILL BE USING THE DSM CEPTRUST
ACCOUNT TO CASHOUT!! ---

If you are going to use the special DSM CEPtrust account to process your
cashouts and then have me transfer your funds to Egold or AlertPay, you must
complete the following steps:

1. Update your profile payment processor to CEPtrust.
2. Enter your DSM member ID as your CEPtrust account number.
3. Submit a support ticket under the " Special DSM CEPtrust Account"
category and give me your Egold or AlertPay account number so I know where to
transfer your payments to.

If you do not complete the three steps above, you will not be able to
cashout and receive your payments. :-)
__________________________________

Please note it is VERY IMPORTANT that you update your profile with your
CEPtrust account number. Any cashout requests made via Egold or AlertPay will
be denied and you will have to wait until the next cashout request period
to request another cashout. You have until March 23rd to update your
profile. :-)

Happy Surfing,

Dustin
DesertSky Marketing

  • 2007/03/15(木) 19:30:50 |
  • URL |
  • aretarace #-
  • [ 編集]

3/11

DesertSkyマーケティング
メンテナンスモードで、あります。
2007年3月11日日曜日、サーバ時間の午後11時59分。

DesertSkyマーケティングメンバー様

DSMはこの過去の週に、非常に忙しいです。 私たちは、CEPとの交渉にはいて、
DesertSkyマーケティングの安定性と寿命を確実にする商売上の取引を成立させました。
DSMは今、プログラムのCEP家の下で落ちるでしょう! この商売上の取引には、あなた、
DSM、およびCEPにおける多くの利点があります。

すべての財政問題にCEP管理に引き渡してあります。 CEPは、リターンを得始めるために
もう、DSMの積立金を管理していて、既にこのお金を仕事につけました。 CEPはDSMのす
べての経済を管理するでしょう。 デビューする人と私は、私たちがすることを良くし続
けるつもりです: 素晴らしい顧客サービスと革新的なアイディアを提供してください。
DSMは割戻しを広告を出して、得るために安全な場所を私たちのメンバーに与えている間
、ユニークさ(VIP会員資格、プレミアム広告など)を維持するでしょう。 私たちは現在
、時間を自動サーフ世界に広がるすさまじいプログラムにDSMを開発し続けるのに必要に
するつもりです!

私たちは、CEPの立派な経営とスタッフに感謝して、良いリターンと持続可能なプログラ
ムを発生させながら、それらの専門的技術を完全に信じます。

およそ60-90日間で、DSMはCEPのサーバとカスタムスクリプトにわたるためにことになる
でしょう。 毎日の割戻し%、広告パック価値などの永久的なプログラムの詳細は次の
30-60日間で成立させられるでしょう。

現在のメンバーにとって、重要な詳細

DSMの積立金がそのような良い形であるので、すべてのメンバーが良い利益を得るでしょ
う。 以下では、あなたがDSMとCEPの間で同意された詳細を見つけるでしょう。 私は、
それらを読んだ後にあなたが非常に幸福になると信じています!

あなたの現金残高への調整が全くないでしょう! あなたが仕事を辞めるように、現在あ
なたの現金残高における量は有効になるでしょう。

2月19日に購入されたすべての広告パックが120%を得るでしょう。

2月20日--3月03日の間に購入されたすべての広告パックが110%を得るでしょう。

メンバーはサーフィンし始めるでしょう、そして、稼いで、真夜中に、2007年3月16日金
曜日に、サーバは調節されます。

一日当たりの割戻しは1日あたり1-3%の間で異なるでしょう。 (一日当たりの割戻しは1
日あたり1%で始めるでしょう。)

メンバーはいつも他の金曜日に現金払いを要求することができるでしょう(最初の現金払
い日付は3月23日でしょう)。 給料日は次の金曜日に作られるでしょう(最初の給料日は3
月30日でしょう)。

「広告主」は2%の正常な料金で現金払いにできるように現金払い要求あたり5,000ドルま
でなるでしょう。

「VIP Advertisers」は正常な0%で現金払いにできるように現金払い要求あたり1万ドルま
でなるでしょう。 料金。

彼らが、そうするのを望んでいるなら、広告主はVIP会員資格を25ドルで購入することが
できるでしょう。

現在のVIPメンバーは、DSM店で見つけられた15ドルの「VIPアップグレード」項目で彼ら
のVIP会員資格を10ドルのバージョンから25ドルのバージョンまでアップグレードさせる
必要があるでしょう。 月曜日と水曜日(3月12日~14日)の間でこれをしなければなりま
せん。 3月15日に、彼らのVIP会員資格をアップデートしていないすべてのVIPメンバー
が「広告主」にリセットされるでしょう。

VIP会員資格が、稼ぐのに任意であって、必要でないか、または仕事を辞めてください。

CEPtrustを通してすべての現金払いを支払うでしょう。 CEPtrustアカウントがないなら
、 ここをクリックしてください。

CEPtrust口座番号(9桁数)であなたのアカウントプロフィールを調べて、支払いプロセッ
サを必ずアップデートしてください。

すべての現在の広告パックが満期であり、私たちがCEPサーバとカスタムスクリプトに移
るまで、アップグレードを全く受け入れないでしょう。

あなたがサーフィンしないと、サーフィンしない、稼いでください! 毎日、忘れずにサ
ーフィンしてください。

上のリストは現在の広告パックが期限が切れて、メンバーが外で現金にされるまで有効に
なる 一時的なプログラム詳細をあなたに述べます。 すべての現在の広告パックがいっ
たん満期になるとDesertSkyマーケティングがCEPのサーバとカスタムスクリプトにわたっ
て、アップグレードが可能にされる、そして、詳細がアップデートした収益/現金払い。

デビューする人と私がDSMの未来頃に非常に興奮していて、感じは、非常に快適であって
、プログラムのCEP家のメンバーになるように安全です。 私たちは私たちの境界を広げ
ている間、寿命、安定性、および興奮をこの産業に一緒に(あなた、私たち、およびプロ
グラムのCEP家)、もたらすことができます。

素晴らしさを求めて努力します。

ダスティン・フェネル
DesertSkyマーケティング


DesertSky Marketing
is in maintenance mode until
Sunday, March 11, 2007, 11:59PM server time.

Dear DesertSky Marketing Members,

DSM has been very busy this past week. We have been in negotiations with CEP
and have finalized a business deal that will ensure the stability and longevity
of DesertSky Marketing. DSM will now fall under the CEP family of programs!
This business deal has many advantages for you, DSM, and CEP.

All financial matters have been turned over to CEP management. CEP is now
managing DSM's reserve fund and has already put this money to work in order for
it to start earning a return. CEP will manage all the finances of DSM. Debs
and I will continue to do what we do best: provide excellent customer service
and innovative ideas. DSM will maintain its uniqueness (VIP membership, premium
ads, etc.) while giving our members a safe place to advertise and earn rebates.
We will now have the time necessary to continue to develop DSM into an awesome
program that expands beyond the auto-surf world!

We appreciate the excellent management and staff of CEP and fully trust their
expertise in generating good returns and sustainable programs.

In approximately 60-90 days, DSM will be migrate to CEP's servers and custom
script. Permanent program details such as daily rebate %, ad pack value, etc.
will be finalized in the next 30-60 days.

Important Details for Current Members

Because DSM's reserve fund is in such good shape, all members will earn a good
profit. Below you will find the details agreed upon between DSM and CEP. I
believe you will be very happy after you read them!

There will be no adjustment to your cash balance! The amount currently in your
cash balance will be available for you to cash out.

All ad packs purchased on 19 February will earn 120%.

All ad packs purchased between 20 February - 03 March will earn 110%.

Members will start surfing and earning on Friday, March 16, 2007 at midnight
server time.

The daily rebate will vary between 1-3% per day. (Daily rebate will start out
at 1% per day.)

Members will be able to request a cashout every other Friday (first cashout date
will be March 23rd). Payday will be made the following Friday (first payday
will be March 30th).

"Advertisers" will be able to cashout up to $5,000 per cashout request with the
normal 2% fee.

"VIP Advertisers" will be able to cashout up to $10,000 per cashout request with
the normal 0% fee.

Advertisers will be able to purchase a VIP membership for $25 if they desire to
do so.

Current VIP members will need to upgrade their VIP membership from the $10
version to the $25 version via a $15 "VIP upgrade" item found in the DSM store.
This must be done between Monday and Wednesday (March 12-14). On March 15th
all VIP members who have not updated their VIP membership will be reset to
"Advertiser".

VIP membership is optional and not required to earn or cash out.

All cashouts will be paid via CEPtrust. If you do not have a CEPtrust account,
click here.

Make sure you go into your account profile and update your payment processor
with your CEPtrust account number (9 digit number).

No upgrades will be accepted until all current ad packs are expired and we have
moved to the CEP server and custom script.

If you don't surf, you will not earn! Please remember to surf every day.

The above list gives you the temporary program details that will be in effect
until the current ad packs expire and members are cashed out. Once all current
ad packs are expired, DesertSky Marketing will migrate to CEP's server and
custom script, upgrades will be enabled, and earnings/cashout details updated.

Debs and I are very excited about the future of DSM and feel very comfortable
and safe to be a member of the CEP family of programs. Together (you, us, and
the CEP family of programs) we can bring longevity, stability, and excitement to
this industry while expanding our boundaries.

Striving for excellence,

Dustin Fennell
DesertSky Marketing

  • 2007/03/12(月) 16:46:41 |
  • URL |
  • aretarace #-
  • [ 編集]

--->> 一般的なプログラム最新版インフォメーション<<--

私はcashoutにできないメンバーに関するサポートチケット、フォーラム任命、およびメー
ル質問の増加を受け取っています。 私たちのホームページと異なった会員資格タイプを記
録してください。 cashoutは彼らがそうすることができなかったメンバーの尋ねることで
は、すべて、「広告主」であり、1週間あたりの一度より多くのcashoutに試みていました。
大騒ぎしたいと思いませんが、あなたは、本当にあなたの会員資格タイプのためになるこ
とがあなたを許容するのを知る必要があります。 :-)

多くのメンバーは、彼らが自分達の現金残高でアップグレードすることができるとまだわ
かっていません。
より多くの広告パックを購入したいなら、自分にいくつかのプロセッサ料金を節約させて
ください、そして、現金残高で広告パックを購入してください。 それは、迅速であって、
簡単です。
あなたがアカウントにログインした後に紫色のメニューをただ「アップグレードアカウン
ト」リンクをクリックしてください、そして、あなたが購入したい広告パックの数に入っ
てください、そして、そして、支払い方法として「私の現金残高」を選定してください。


あなたがあなたのAd Pack Level(メンバーレベル)からのお金をなくしていると思うなら、あ
なたがアカウントにログインした後に紫色のメニューに位置する「広告パック歴史」をクリ
ックしてください。 あなたがあなたのAd Packsの1つ以上であることがわかるものは期限が
切れました(120%を得ます)。 好きなだけあまり、私はいつまでも、1日あたり10%をあなた
に支払うことができません。 :-) 私たちの成り行き相場では、あなたの広告パックは12日
間後に期限が切れるでしょう。
___________________________________

--->> DSM-1はアップデート<<を還付します--

私は還付支払いの別のラウンドを終了しました。 私たちは今週末にDSM1から149人のメ
ンバーに負い始めました。 私たちは、皆に支払いを作って、また、何とか66人のメンバ
ーにすべて支払いました! 私たちは現在、83人のメンバーにしか負っていません(これら
のメンバーには、彼らの還付の現在容認された少なくとも60%があります)。 私たちの成
り行き相場では、ちょうどもう2週間後にこれらのメンバーにすべて支払うべきです!

DSM1にいた149人のメンバーがないかどうか還付支払いでAlertPayかEgoldアカウント
をチェックしてください。 メモ部分を見て、内払いか全額の支払いが支払われたか
どうかを見てください。

特にあなたにすべて支払ったなら、モニターで投票するために時間をかけてください。
私は、PLUSが利益を得るのを彼らのアップグレードのすべてを彼らのメンバーに支払っ
たいかなる他のプログラムも知りません。

ここに、投票するリンクがあります:
http://www.desertskymarketing.net/module.php?mod=otherpage&page=Monitoring
_________________________________________


DesertSkyマーケティングをすさまじいプログラムにしてくださってありがとうござい
ます! すぐ、あなたがTWOレベルで紹介コミッションを得ることができるところで私た
ちはGOLD Advertiserレベルを加えるでしょう! それはどれくらい甘いですか?

サーフィンすることで、幸福です。

ダスティン
DesertSkyマーケティング
--->> GENERAL PROGRAM UPDATE INFO <<---

I've been receiving an increase in support tickets, forum postings, and
email questions about members not being able to cashout. Please make a note
of the different membership types from our home page. ALL of the members
asking why they couldn't cashout were "Advertisers" and were trying to
cashout more than once per week. I don't want to fuss, but you really need to
know what benefits your membership type allows you. :-)

Many members still do not realize they can upgrade with their cash balance.
If you would like to purchase more ad packs, save yourself some processor
fees and purchase your ad packs via your cash balance. It's quick and easy.
Just click the "Upgrade Account" link in the purple menu after you login to
your account, enter the number of ad packs you wish to purchase, and then
select "My Cash Balance" as the payment method.

If you think you're missing money from your Ad Pack Level (member level),
please click the "Ad Pack History" located in the purple menu after you
login to your account. What you will find is one or more of your Ad Packs have
expired (earned 120%). As much as I would like, I can't pay you 10% per
day forever. :-) At our current rate, your ad packs will expire in 12 days.
___________________________________

--->> DSM-1 REFUND UPDATE <<---

I have completed another round of refund payments. We started this weekend
owing 149 members from DSM1. We made payments to everyone and also managed
to pay in full 66 members! We now only owe 83 members (and these members
have now received at least 60% of their refund). At our current rate, these
members should be paid in full in just two more weeks!

For the 149 members who were in DSM1, please check your AlertPay or Egold
account for your refund payment. Look at the memo section to see if you
were paid a partial payment or payment in full.

Please take the time to vote at the monitors, especially if you were paid
in full. I don't know of any other program that has paid their members all
of their upgrades PLUS profit.

Here is the link to vote:
http://www.desertskymarketing.net/module.php?mod=otherpage&page=Monitoring
_________________________________________


Thank you for making DesertSky Marketing an awesome program! Very soon we
will be adding a GOLD Advertiser level where you will be able to earn
referral commissions on TWO levels!!! How sweet is that?!?

Happy Surfing,

Dustin
DesertSky Marketing

  • 2007/02/07(水) 05:08:50 |
  • URL |
  • aretarace #-
  • [ 編集]

数個の1日目のDesertSkyマーケティングの間、サイトがメンバーのサイトを示していなか
ったところに、広告回転には、スクリプト問題がありました。
これで、DSMには、広告クレジットの豊富がありました。 私たちは一時私たちの広告を
得るための努力におけるいくつかの調整を合格水準へのクレジットにしました。

1. あなたは現在、広告があらゆる1ドルについて広告パック購買で掛ける5を得
るでしょう。 これは10時に以前に、設定されました。

2. 広告回転におけるあなたのサイトを示すのは現在、広告が掛ける3かかるでし
ょう。 これは1時に以前に、設定されました。

3. すべてのアップグレードしたメンバーには、サイト回転におけるアクティブな広
告がなければなりません、そして、あなたはクレジットをサイトに割り当てなければ
なりません。 どのようにこれをして、私たちのフォーラム(www.desertskyforum.
net)にログオンして、確実にあなたの質問を掲示しないでくださいかなら。

一方、この調整が私たちの総サイトを得るのがそれがそうであるべきであるバランスを掛
けて、一時的であることが必要です。 必要なら、私たちは追加調整をするつもりです。


サーフィンすることで、幸福です。

ダスティン
DesertSkyマーケティング
During the first several days of DesertSky Marketing, there was a script
issue where the site was not showing the member's sites in the ad rotation.
This has caused DSM to have an abundance of advertising credits. We have
temporarily made a few adjustments in an effort to get our advertising
credits to an acceptable level.

1. You will now get 5 advertising credits for every $1 in ad pack
purchases. This was previously set at 10.

2. It will now cost 3 advertising credits to show your site in the ad
rotation. This was previously set at 1.

3. Every upgraded member MUST have an active ad in the site rotation and
you MUST allocate credits to your site(s). If you're not sure how to do
this, please logon to our forum (www.desertskyforum.net) and post your
question.

Again this adjustment is necessary to get our total site credits balance
where it should be and is temporary. We will make additional adjustments if
necessary.

Happy Surfing,

Dustin
DesertSky Marketing

  • 2007/01/19(金) 05:08:27 |
  • URL |
  • aretarace #-
  • [ 編集]

コメントの投稿
(外国から自動投稿ソフトを使ったスパムコメント防止のためユーアールエルが入ったコメントは禁止してます)、ここに書いた日本語説明の意味が、わからない方は投稿できません。情報を教える時や質問等どうしても投稿記事内にユーアールエルが必要な場合、最初のエィチを取って、ティティピー://●●~とユーアールエルにならないようにして教えてください(2ちゃんねる方式)

