おとぎの国からおくりもの--ネットでおこずかい

★あなたもネットを活用して 海外や国内から謎の?おくりものをGETしましょう!!

スポンサーサイト


13dailysite

 
.13dailysite
本格派 13% 10days 130%
最低アップ $5  オートサーフ
支払 満期後 ほぼ即日
 
adminの雰囲気よし、実はプランに難はありますが、まぁ優良?と思える長期サイトを別に持っている事がわかりました。メンバーからの提案によりSolidtrustpayの追加現在支払いは問題ありません。 さらに、AlertPayが追加されました。まだまだやる気まんまんのようで今のところオススメです。ADMINの発言によると某13なみのBIGサイトになることを目指しているようです、とすると10月~11月くらいまではなんとか?と甘い期待してます。
ASA INVESTDADDY NSM HOT MMG


最強のオートサーフ

最強資産運用
オートサーフ
サイト
集合

Autosurf

Station
海外投資
サイト
ランキング

オートサーフ・HYIP紹介サイトランキング EYES
スポンサーサイト

コメント

13daily refiund plan

こんにちは、メンバー

メンバーのために最も良い還付戦略を決めて、私たちが私たちの蓄えから何パーセント
を提供することができるかを見込むのに私たちはここ2、3日を費やしました。
私たちは最終的に1を決めました。

あなたの還付はあなたが現在私たちのプログラムに持っているアップグレードに基づくで
しょう(それは決して引き下がりませんでした)。 現金EarningsとReferral委員会がこの
還付プランへのirrelavantであるので、私たちはどんな混乱も避けるためにメンバー領域
からそれらを取り除きました。

私たちはメンバー領域にeveryones還付プランの詳細を加えました。 それは、あなたが
得る量があなたのアップグレードの割合であることをあなたが現在私たちのプログラム
に持っているアップグレードと還付に示します。 私たちは私たちがどんな蓄えを残し
たかに基づくこれらの割合について計算しました。

還付率はSolidTrustPay--40%、AlertPay--40%と、100%E-金です。

私たちが私たちのプログラムにおけるどんなAlertPay退出も決して支払わなかったの
で、すべてのAlertPayアップグレードをすべて還付するでしょう。

AlertPay還付は、優先を与えて、処理されるべきである第1の中にあるでしょう、そして、
私たちはすべてのAlertPayメンバーが私たちが還付を始める時に関する3日以内に還付さ
れると予想します。

次に、私たちはその後にE-金とSolidTrustPay還付を処理するでしょう、そして、すべ
ての還付が私たちが還付を始める時に関する2週間以内に処理されると予想します。

私たちは8月29日水曜日に還付を処理し始めるでしょう。

忍耐をありがとうございます。

敬具

ジェームス・スチュワート
13DailySiteアドミン

Hello members,

We have spent the last couple of days deciding on the best refund strategy
for members and calculating what percentage we can offer from our reserves.
We have finally decided on one.

Your refund will be based on the upgrades you currently have in our program
(that were never withdrawn). Cash Earnings and Referral Commissions are
irrelavant to this refund plan, so we have removed them from the member area
to avoid any confusion.

We have added the details of everyones refund plan to the members area. It
shows the upgrades you currently have in our program and the refund amount
you will get is a percentage of your upgrades. We have calculated these
percentages based on what reserves we have left.

The refund rates are E-gold - 40%, SolidTrustPay - 40%, AlertPay - 100%

Since we never paid any AlertPay withdrawals in our program, all AlertPay
upgrades will be refunded in full.

AlertPay refunds will be given priority and will be amongst the first to be
processed and we expect all AlertPay members to be refunded within 3 days
of when we start refunds.

We will then be processing E-gold and SolidTrustPay refunds after that and
we expect all refunds to be processed within 2 weeks of when we begin
refunds.

We will begin processing refunds on Wednesday, August 29th.

Thanks for your patience.

Regards,

James Stewart
13DailySite Admin

  • 2007/08/28(火) 19:58:42 |
  • URL |
  • aretarace #-
  • [ 編集]

13

こんにちは、メンバー

あなた達が皆、既に私たちのプログラムを知ることができるように、13DailySiteは最近、
困難を出くわしました。 私たちの電子金のアカウントでのブロックは13DailySiteが最後の
およそ週に受けているいくつかの妨げの唯一の1つでした:

1) 電子金塊--お聞き及びのこととは存じますが、電子金が数百を妨げたか、またはここ数日
間、私たちのものを含んでいて、何千もの民族が説明します。 私たちは、完全に無作為にこ
れをしたと信じています、それらのアカウントがプログラムが閉じたそれらのwhosを含んで
いて、妨げられて、全体で支払うのが止められるのをある他のプログラムアドミンがさせな
かったので。 私たちにとって、これは不可解です、私たちが24時間以下以内に皆に支払って
いて、したがって、私たちが、私たちのアカウントがなぜ妨げられたかをdontに理解してい
て、支払うのを止めたか、または騙った他のアドミンアカウントが理解していなかったので。
私たちは彼らの妨げられた電子金のアカウントを変えるためにメンバーから多くのメールを
受け取っています、そして、それらはただ来続けます。

Hello members,

As you all may know already, our program, 13DailySite has run into some
difficulties recently. The block on our e-gold account was only one of several
setbacks 13DailySite has suffered over the last week or so:

1) E-gold blocks - As you may have heard, e-gold has blocked hundreds if
not thousands of peoples accounts including ours over the last few days. We
believe this was done completely at random, because some other program
admins did not get their account blocked, including those whos programs have
closed and stopped paying altogether. This is baffling to us, because we were
paying everyone within 24 hours or less, so we dont understand why our
account was blocked and other admins accounts who stopped paying or had scammed
were not. We have been receiving many emails from members to change their
blocked e-gold accounts, and they just keep on coming.
2) 電子金の誤り--あなたが私たちのプログラムかいかなる他のプログラムでも費やそう
とするか、または時々アップグレードしようとするとき、あなた方の何人かがここ数週
間にわたって気付いたかもしれないように、電子金の誤りは発生しました。 あなたは以
下のようにメッセージを得るでしょう。

検出された誤り(s):

システムはこのときあなたの要求を実行することができないで、数分間で再試行し
てください。

支払処理は中止されました。

OR

確認することができません。費やしてください、そして、誤りは以下の通りです。

物が必要です。

これはここ2週間の多くの人々が一度に、数時間アップグレードして、結局この電子金のシス
テム・エラーのためにあきらめることができない私たちのプログラムで数回起こりました。
私たちはwouldntします。これらの誤りが、未来まで起こり続けるなら、驚かせられています。
現在アカウントをロックする電子金の無作為のブロック、頻繁(あるとき、それは半日の間、
あった)にDDOSedである電子金、およびレポートと共に、電子金における私たちの信用は劇的
に減少しました。

2) E-gold errors - As some of you may have noticed over the last few weeks,
every now and then e-gold errors have occurred when you try to spend or
upgrade in our program or any other programs. You would get a message like:

Error(s) detected:

The system was unable to perform your request at this time, please try
again in a few minutes.

Payment processing cancelled

OR

Cannot confirm spend, the error is:

Object required

This has happened a few times in our program over the last 2 weeks where
many people have been unable to upgrade for several hours at a time and
eventually give up because of this e-gold system error. We wouldnt be surprised
if these errors continue to happen into the future. Along with the random
blocks and e-gold being DDOSed frequently (one time it was down for half a
day) and reports of e-gold now locking accounts, our confidence in e-gold
has diminished dramatically.
3) Futureがありません--合計のおよそ60%から70%電子金のアカウントが私たちのプログラムで
量をアップグレードさせるので、私たちは大いに電子金を当てにします。 私たちは単にまだ電
子金かこれらのプロセッサが広く全く使用されないで、電子金のdontを使用するほとんどの人々
がこれらのプロセッサとのアカウントを持っているのでリバティReserveやE-金塊のように少な
くともそうしていない別のプロセッサへの変化を落とすことができません。 プログラムが大き
くなって、大きくなるように、人々はそれが使用するメイン支払いプロセッサで自信がなければ
なりません。 電子金における信用がすべての問題と共に速く低下していて、ますます多くの人
々は、彼らの電子金を販売したくていて、それほどそれを買っていません。 電子金が下の方へ
速く行っていて、私たちのプログラムが未来になり続けることができる方法が全くありません。
そして、私が、より早く言ったように、現在のところ、電子金を落とすのは、オプションではあ
りません。 事実上、電子金のアップグレード資金繰りがここ数日間否定的に(電子金における
ie退出は電子金でアップグレードを超えます)なっていたとき私たちのプログラムが電子金で既
に停滞期に当って、私たちは、電子金の現金払いの代価を払うために選択を全く持っていなくて、
「外-交換」にいくらかのSolidTrustPayを持っていました。

そして、ここで、私たちが最近苦しんだいくつかの非egold妨げが人々が完全な非
難を電子金に置くImを考え始め始める前です:

3) No Future - Since e-gold accounts for around 60% to 70% of the total
upgrade amount in our program, we rely on e-gold heavily. We cannot simply
drop e-gold or change to another processor such as Liberty Reserve or
E-Bullion, because these processors are not widely used at all and most people who
use e-gold dont have accounts with these processors, at least not yet. For
a program to grow big and become great, people must have confidence in the
main payment processor it uses. Confidence in e-gold is dropping fast with
all the problems, and more and more people are wanting to sell their e-gold
and less are buying it. With e-gold going downhill fast, there is no way
our program can continue to grow into the future. And as I have said earlier
dropping e-gold is not an option at this stage. In fact our program had
already hit a plateau with e-gold as e-gold upgrade cashflow had gone into
negative (ie withdrawals in e-gold exceed upgrades in e-gold) over the last
several days and we had no choice but to outexchange some SolidTrustPay in
order to pay for e-gold cashouts.

And before people begin to start thinking Im putting the full blame on
e-gold, here are some non-egold setbacks we have suffered recently:
4) ヒットとRunners--ほとんどのプログラムと異なって、私たちは適所に50/50定規を決し
て持っていなくて、そのような規則を持っていないことによって大きい危険を冒していたの
を知っていました。 500ドルで私たちの最大のアップグレードにふたをしましたが、私たち
のプログラムがまだ打たれた多く、ランナーを受けていて、私たちは、最近、何人かのメン
バーが最大を迂回させるために複数の口座を開いたのを見つけただけであって、また、コミ
ッションの積み重ねでした(ie初めの互いがまた、refferral commssionsを隠すことができ
るようにすべて参照された複数のアカウント)。 Unfortuantelyに、私たちは、いつちょう
ど最近私たちのプログラムを打ってあったのに気付いたかをこれに調査しただけでした、そ
して、それらを止めるのは遅過ぎました。

4) Hit and Runners - Unlike most programs, we never had a 50/50 rule in
place and we knew we were taking a big risk by not having such a rule. Despite
capping our maximum upgrade at $500, our program still suffered many hit
and runners and we only found out recently that some members had opened
multiple accounts to bypass the maximum and also were commission stacking (ie.
opening multiple account all referred to each other so they can also pocket
the refferral commssions). Unfortuantely, we only had investigated into
this just recently when we noticed our program had been hit and it was too
late to stop them.
5) 持続性--私たちのプログラムは24時間以内に支払いながら、82日間かおよそ3カ月続い
て、私たちは、プログラムが夏の間に続く最も長いことのひとりであったと信じています。
しかしながら、私たちのプログラムははるかに長い間、持続可能ではありませんでした、
そして、ここ数日に、私たちは否定的資金繰りとそのように作られているさらに大きい支
払が私たちであったならそこの前を見るのにはるかに長い間続いているdontが、私たちに
信じている入力しました。 2番目の紹介コンテストは後押しを私たちのプログラムに与え
ましたが、紹介コンテストが終わって、私たちのプログラムの成長がかなり遅くなって、
紹介コンテストの間に接合したものがどんな再アップグレードもしないとすぐに、私たち
は気付きました。 そして、これに成長で遅い状態で貢献する別のものがそうであった、:

5) Sustainability - Our program lasted 82 days or nearly 3 months paying
within 24 hours and we believe we were one of the longest lasting programs
during the summer. However, our program was not sustainable for much longer
and the last few days we entered into negative cashflow and looking ahead
there were even bigger payouts to be made, so we dont believe we would have
lasted much longer. The second referral contest gave our program a boost but
we noticed as soon as the referral contest had ended, our programs growth
slowed considerably and those that joined during the referral contest did
not reupgrade. And another thing contributing to this slow in growth was
because:
6) MMGはDOWNです--MMGは既に主要なDDOS攻撃のためにおよそ10日間上下にあって、ここ3日
間で完全に落ちぶれています。 そして、たった今、私がこれをタイプするとき、彼らはま
だ下にいます。 これらの攻撃が始まるとすぐに、私たちのプログラムは苦しみ始めました、
MMGが議論とそれがなければ私たちフェルトとImの確信しているメンバーが失われたとアド
ミンとメンバーとメンバーとのコミュニケーションのための主な場所と感じられる私たちの
主なフォーラムであったので。
また、積極的なポストとフィードバックの多くがMMGの私たちの糸にありました、そして、
私たちに合流していた新しいメンバーはMMGの上の積極的なfeebackを見ることができません
でした。 そして、私たちが多くの交通を受けていた、MMGとそのフォーラムにおけるメンバ
ー署名からも私たちの糸。 MMGが下がっていたとき、このすべてが失われました。

6) MMG is DOWN - MMG has been up and down for around 10 days already due to
a major DDOS attack and in the last 3 days has been completely down and
out. And right now as I type this they are still down. Our program started
suffering as soon as these attacks started, because MMG was our main forum for
discussion and without it we felt and Im sure members felt the main place
for communication between admin and members and between members was lost.
Also a lot of the positive posts and feedback were in our thread at MMG and
new members that were joining us were unable to see the positive feeback on
MMG. And we were receiving a lot of traffic from the our thread in MMG and
also from members signatures on that forum. All this was lost when MMG was
down.
7) 問題への落ちる多くの、より大きいプログラムか走行であった最後の週に最近問題を閉じる
か、または出くわす多くの、より大きいプログラム。 あなたは、これが、皆が他のものが落ち
るときの通常、ケースである私たちのプログラムに群れるのを意味すると思うことができます
が、最近、これはそうではありませんでした。 事実上、私は、他のプログラムが困難に陥った
とき、他のプログラムにおける多くの人々がこの産業を疑い始めているのに気付きました。 順
番に全く私たちのプログラムを助けなかった産業における総合的な信用には、これらのプログ
ラムの秋は最近、良くはありませんでした。


したがって、そこでは、あなたがそれを持っていて、これらは、私たちのプログラムが最
近直接か間接的に受けたすべての妨げであり、最後の週頃に最近起こって、私たちが私た
ちが現在できる唯一のことが私たちのプログラムを終えることであり、何日もの次のカッ
プルに関してメンバーにとって、適当な還付プランを決めると決めたことにおける資金繰
り問題がそのような妨げです。 私たちは、あなたの多くがこのニュースに失望するのを理
解しています、そして、等しく、無駄にこの産業を変えるのを試みる際に13DailySiteが私
たちのすべてのきつい仕事の特に後に終わらなければならなかったのに失望しています。


私たちは適当な還付プランを決めるでしょう、そして、tuesdayの上、または、
mondayかtuesdayの周りにこの決定に行くつもりです。

敬具

ジェームス・スチュワート
13DailySiteアドミン


7) A lot of bigger programs closing/running into problems recently - In the
last week there have been a lot of the bigger programs going down or
running into problems. You may think this would mean everyone would flock over to
our program when others go down which is usually the case, but this was not
the case recently. In fact, I noticed a lot of people in the other programs
losing confidence in this industry when the other programs ran into
trouble. The fall of these programs recently was not good for the overall
confidence in the industry which in turn did not help our program at all.


So there you have it, these are all the setbacks our program has suffered
either directly or indirectly recently and due to cashflow problem recently
arising in the last week or so, we have decided the only thing we can do
now is to close our program and we will be deciding on a suitable refund plan
for members over the next couple of days. We understand that many of you
will be disappointed with this news, and we are equally disappointed that
13DailySite has had to come to an end especially after all our hard work in
attempting to turn around this industry to no avail.

We will be deciding on a suitable refund plan and we will come to decision
on this on or around monday or tuesday.

Regards,

James Stewart
13DailySite Admin

  • 2007/08/27(月) 00:08:43 |
  • URL |
  • aretarace #-
  • [ 編集]

コメントの投稿
(外国から自動投稿ソフトを使ったスパムコメント防止のためユーアールエルが入ったコメントは禁止してます)、ここに書いた日本語説明の意味が、わからない方は投稿できません。情報を教える時や質問等どうしても投稿記事内にユーアールエルが必要な場合、最初のエィチを取って、ティティピー://●●~とユーアールエルにならないようにして教えてください(2ちゃんねる方式)

