おとぎの国からおくりもの--ネットでおこずかい

★あなたもネットを活用して 海外や国内から謎の?おくりものをGETしましょう!!

スポンサーサイト


Desire HYIP

Desireshyip
20% x7Days 140% $1-
■スタート
(現地時間)  
1月4日 サイトの時間
日本時間‐17

GCのライセンスを受けたHYIPです。自動compoundも可能。請求は毎日できます。
支払は手動で、日にまとめて何回かのようで時間にバラツキがあります。 MMGのサポーターの人がはじめたサイトのようですので、ま、変な人ではなさそうです。どこかのSCAMerとは違った対応をしてくれそうで、良くいる常連の人ばかりでとても賑わっています。ある程度の期間(最低2サイクルくらいは)遊ばせてくれれば文句ないんですけどね。私もこの人は、見た事あるような気がします.
最初にE-goldも扱うようになっていましたが、ブロックの心配があるので、すぐに取りやめ返金されたようです。2nd電子マネーとしてAlertPayを入れたので、E-goldをどうしても使いたい人は各自資金移動(APはE金のチャージが即時可能)してから利用してくださるようにお願いしますとの事です。他にV-money採用も検討しているそうです。
最初は差し障りのない小額で試してみましょう。プランがちょっと高いのであまり熱くならないように。
1/4 16時頃 LRへ入金 3時間くらい
1/6 15時ごろ LR入金 1時間以内くらい
MMG

スポンサーサイト

コメント

Hy、すべて

お願いします、私が始めからあなたを言ったようなあなたの皆、盗まれたお金に豊かになるように、私はここにいないで、より良いライフスタイルを得るためにこの仮想世界の外で、より良い仕事を持っています。 私は、あなたに機会をあなたに申し出て、昔が戻るのを知っているので、アドミンが続くもう片方に傾向をたださせたかったです。
「私はすべてを知っている」という何人かの奴がこの失敗においてそんなに不-有罪に話しを広め続けるので、不-これを言います。 はい、iはそうです、GCがそうするかもしれないそれらの話のi didnt beliveが後ですべてを盗むことができるようにあなた方の大部分のようにそれらのスクリプトによるいくつかの裏口をさせたので。 私は、非認可されたスクリプトしかハックすることができなかったと思いますが、uとしてこのスクリプトがライセンスでも買われたのを知っています、そして、ハッキング、すべてのファイルがだれも変化することができないようにコード化されたゼンドでした、そして、スクリプトで中断は何でもありません。

私が言ったように、私のLRアカウントへのすべての繰入金が還付のために返されるでしょう。 I習慣には、どんな利益もこのハッカーの仕事のためにあります。 私は、私の唯一のFPP預金が投資された1200ドルであることを保つつもりです、そして、お金は戻りました。 私はまだ480ドルを受け取らなければなりません、そして、(残りがDH accに戻ったので)これは私がこの全体のベンチャーの後にアカウントで保つつもりであるシェアになるでしょう私の。


現在、私があなたを約束しながら還付に戻って、私は基金基金を交換する待ちAPです、E-金への1kの周りで。 したがって、私は、EGをLRに混ぜて、皆に適度の割合を設定することができるでしょう。 100%をAPユーザに還付したいと思って、まさしくlil量はLRユーザに還付したいと思いません。

起こった最も煩わしいもの、i静かな合言葉はそれを整理して、私たちのHOSTING PROVIDERからのDH DATABASEはそうです。 私があなたに言ったように、彼から1100ドルの還付を尋ねた後に私に他の接待プロバイダーに移らせる前に、彼は私のサイトをクリアしました。 これはクライアントを扱うプロのモードではありません。彼さえ還付をあなたに尋ねました。 私はYMでまだ彼を鳴らしていますが、彼はわざわざ私に答えません。 私は彼のメールとYMをあなたにお知らせするつもりです、習慣は彼であるなら夜までこれをします、したがって、私がそうすることができない700メンバーのお金への閉鎖がそれを行かせたので、あなた達は皆、彼にデータベース後部を求めます。

レイ


Hy all,

Please everyone of you as I said you from beginning, I am not here to get rich with stolen money, I have better job outside this virtual world to earn a better life style. I just wanted to offer you an opportunity and let you know that old days will be back & so do the other admins will follow the trend.
Im telling this because some "i know everything" guys keeps spreading the word that im guilty for this failure. Yes i might be , because like most of you i didnt belive in those stories that GC might let some backdoors in their script so they could rip off everything later. I thought that only non-licensed script could be hacked , but as u know this script was bought with license too and all files were zend encoded so nobody could change, hack, break nothing in the script.

As I said, all money transferred to my LR account will be given back for refunds. I wont have any profit too for this hacker’s work. I will keep only my FPP deposit $1200 invested and the money came back. I still have to receive $480 (because the rest returned to DH acc), and this will be my share that I will keep in my account after this entire venture.


Now, coming back to refunds as I promised you, I am waiting AP to exchange the funds funds , around 1k to E-Gold. So I will be able to mix EG with LR and set a correct percentage for everyone. I don’t want to refund AP users 100% and LR users just a lil amount.

The most annoying thing that happened until, and i still cant sort it out, is DH DATABASE from our HOSTING PROVIDER. As I told you, he cleared my site before letting me move to other hosting provider after I asked $1100 refund from him. This is not a professional mode to treat a client even he asked you a refund. I am still buzzing him on YM but, he doesn’t bother to answer me. I will let you know his e-mail and YM, if he wont do this until the night, so you all ask him for database back because its close to 700 member’s money which I can’t let it go.

Ray


  • 2008/01/12(土) 19:45:46 |
  • URL |
  • aretarace #-
  • [ 編集]

DESIRE HYIP

mmg 07:20AM 日本 1/12 0:24
メンバー様


サイトは多くの預金、多くの投資家、および相当量のサポートによって理解されましたが、ネガである1つの悪いものを見ました。

サイトは、最初に、ハックされて、妥協しました、そして、(たぶんGC/か私たちの前の接待している会社で)私たちは彼のサイトFPPでありBPPが接待されるデーヴによって推薦された高価なサーバに切り替わらなければなりませんでした。

しかし、昨日のDDOS攻撃で人生はサイトには、より厳しくなりました、そして、DDOS攻撃と共に、私たちのサイトのリバティReserveアカウントをハックしたハッカーは来ました。 ハッカーがセキュリティで妥協して、一挙にサイトを始めたのと同じ量を引き下がらせることができたように私は無言でした。 ハッカーに対する1つのただ一つのストロークにおけるすべてのきつい仕事!

i dontだけがあえて来る前にさえここに来ないで、あなたが支払いを求めていて、私がどう何もできないかを見て、すみません。私たちの望みはありません。私のアドミン領域にログインして、payementsを処理しようとして、昨夜メッセージに気付いたとき、ほとんど叫ぶには私がいました: Insufficiant基金。 iはチェックしました、そして、それがLR不調であると思いましたが、私は災害を見ました。

奴は彼がアドミン勘定残高を見始めて、一度で口座にそれらを振り込むことができる電子金のハッキングのようにどの同じことを使用するAPIインタフェースを通って何とか入りました。

しかしながら、私は、私の個人口座へのいくつかの蓄えを6000ドル回すことによって正しいものを作って、また、還付における7100ドルを稼いで、REFUNDへの追加DDOS攻撃防止のために私に1100ドル支払ったHostingアドミンを予想しました。

平均がゆったり過ごすコネ、私はサイトを通り抜けたハッカーの情報を得ることができました、そして、彼はまさしくHYIP Monitorサイトアドミン( http://top100hyip.info/ )アドミンでした。

私はあらゆるフォーラムにいるこのメンバーに関する詳しい情報を得ました:
IPアドレスの彼のName Peterkurt&Logged: 147.251.217.200 IP: 147.251.217.200 近所ホスト: 不良-4
EVER- PC.sks6.muni.czが承認する、国: チェコ共和国

彼は決してwithdrawedされなかった10ドルの預金を何にもしませんでした。

しかしながら、完全なLRが生活がなければ単一のパイであることを説明するハッキングにおいて、彼
はできました。


1/10/2008 22:45 1243225U8447575(説明する)と#8211; 16350.00ドルの0.75ドルの9.76ドルの獣皮
がマーチャントReferenceについて詳述します:
メモ: desireshyip.comからのpeterkurtへの退出
これは彼が盗んだ合計です。 私たちのLR量、残りがcompoundingsであったということでした、そして、例えば、私がuを言ったとき、7Kは広告へのそのように私のacc、およびもう3Kまで続きました、接待しています、Ref料金。

私は最後の1つのことをしたかったのですが、メールを私が彼が赤いのを手渡された状態で捕らえて、量の上戻ると彼に言うtop100hyipのアドミンに送りましたが、彼が返答するものを見ることができる前に私は別のBIG混乱に起きました。

私がハックされたとき、Serverアドミンは私に私が注文したより高いサーバのための私が今や中止した1100ドルの還付を作るべきでした。 私は+ このサーバアドミンから得る還付を私と共に利用可能であったすべてに支払いたかったです。

しかし、これは起こりませんでした。 サーバアドミンは、私が還付を彼に尋ねた後にデータベースからサイトを単に削除して、私に答えてさえいません。 デーヴはこの状況を決議することができない日を通してオフラインです。
私がしたかったこと?
サイトがハックされたので、私は、私の引当金勘定に移されたものを取り出して、7100ドルの+を合計するメンバーへの1100ドルのそのHosting還付と共に+ Alertpay Refundを還付したかったです。

何が起こりましたか?
アドミンを接待すると、サイトは彼のサーバから削除されました。 アクセスを削除して、還付をするのさえデータベースを私に与える返答/ではありません。
わずかな少しの間、サーバをデータベースバックアップ/に得るなら、還付の割合を設定して(私があなた達各人にどれほど支払ってもよいかがこの7.1Kを形成します)、私は、すべてのアカウントを追跡し始めることができます、そして、近日中に、あなたはlil量を返してもらうでしょう。

ハッカーに関して?
私は、彼のために下にをたどって、彼のために下にをどんとたたくために私たちをハッカー、uptoに関する
すべての情報に与えました。

私は、彼のアカウントを妨げるようにLRに頼みました、そして、もう一方は費やされます。それらが不法な基金であるので、彼は今から1つをするでしょう。 また、私はそれらにchargebackを求めましたが、i dontは、私たちがどんな結果も得るつもりであると思います。 LRはPPではありません。私だけが望んでいます。
私はしかし、何が起こったかように、皆には悪く起こったことに関する明確な意見があって、自分達が私たちのお金を取り戻すのを助けるのでそれが残念ながら私たち次第であるということです。 皆が私が言おうとしているものを受け入れていることを願っています。 逃走したいと思わないで、それは私のゲームであるだけではありません! 私があらゆる戦いを乗り切って、私たちがこれらを乗り切るなら得るデータベースの2つの戦いが+ ハックされた返金のバックアップをとって、サイトは、戻って、再び走っています。 あらゆる情報が非常に有用です、そして、状況を察してください。 私は最後のものすごい夜を過しました、そして、接待で、人が人生を惨めにして、だれが私を止めたがっているかの周りに良い行いをしたがっている人が多くの悪い人々を持っているのは、悲しいものです。

私がuを言ったように彼が再演していなくて、また、彼の最後のメッセージが彼が彼のsvからのサイトをクリアしたということであったので私たちがプロバイダーをホスティングするのから私たちのDBが支持するreciveを還付するつもりであるなら私たちが戦略を還付することに関してuにほとんど知らせないでください。

不-、あなたのポストを読むことができて、#61516; , 知っていて、私の多くの友人がここの彼らのお金、および不-することができない何もなくさないで、私が病気であるまで再演して、何も読まれなかった習慣であることはlilビットをなだめます。
レイ!



--------------------
Dear Members,


The site picked up with good number of deposits, good number of investors and good amount of support only to see one bad thing that is the negatives.

The site was first hacked & was compromised (Probably by GC / or our previous hosting company) and we had to switch on to a costly server recommended by Dave where his sites FPP, BPP are hosted.

But, yesterday’s DDOS attacks have made life tougher for the site and with DDOS attacks, there came a hacker who hacked the Liberty Reserve account of our site. I was speechless as the hacker was able to compromise security & withdraw the same amount that got to the site at one stroke. All the hard work at one single stroke to a hacker!

Sorry for not coming here before but i dont even dare to watch how you`re asking for payments and i can do nothing .. our hopes are gone . I was almost to cry last night when i logged in to my admin area and tried to process the payements & noticed the message: Insufficiant funds. I thought its a LR glitch , but i checked and i saw the disaster.

The guy managed to get in through API interface using which its same like e-gold hacking where he can get to see the admin account balance and transfer them at one go to his account.

However, I made a right thing by sending some reserves to my personal account around $6000 and also expected the Hosting admin whom I paid $1100 for additional DDOS attack prevention to REFUND me so it makes $7100 in refunds.

In the mean while, I was able to get the information of the hacker who got through the site and he was none other than a HYIP Monitor site admin (http://top100hyip.info/) admin.

I got more information about this member who is in every forum:
His Name Peterkurt & Logged in IP address: 147.251.217.200
IP : 147.251.217.200 Neighborhood Host : PUNK-4EVER-PC.sks6.muni.cz OK Country : Czech Republic

He made deposit of $10 on Jan-5-2008 03:49:02 PM (U4706510 (top100hyip.info)) but never withdrawed nothing.

However, he was able to hack complete LR account without living a single pie.


1/10/2008 22:45 1243225 U8447575 (account) – $16350.00 $0.75 $9.76 Hide details
Merchant Reference:
Memo: Withdrawal to peterkurt from desireshyip.com
This is the sum he stole. It was our LR amount , the rest were compoundings, and as I told u 7K went to my acc , and another 3K or something like that to advertising , hosting,
Ref fees.

I wanted to do one last thing, I sent the mail to the admin of top100hyip telling him I caught him red handed and return over the amount but, before I could see what he will reply, I got up into another BIG mess.

The Server admin was supposed to make me $1100 refund for the higher server that I ordered which I cancelled now as I was hacked. I wanted to pay all that was available with me + the refund that I get from this server admin.

But, this did not happen either. The server admin simply deleted the site from the database after I asked him refund and is not even replying to me. Dave is offline all through the day unable to resolve this situation.
What I wanted to do?
Now the site was hacked, I wanted to take out what was transferred to my reserve account and along with that Hosting refund of $1100 to the members totaling $7100+ refund + the Alertpay Refund.

What Happened?
Hosting admin has deleted the site from his server. Deleted the access and is not replying / giving me the database to even make the refund!!!
If I get the database backup / the server back for few moments, I can start tracking all the accounts, set a percentage of refund (how much I can pay to each of you form this 7.1K) and in a few days you`ll have a lil amount back.

Regarding Hacker?
I have given all information of the hacker, its upto us to trace him down and bang him down.

I asked LR to block his account , and other spends he`ll do from now one because those are illegal funds. I also asked them for a chargeback but i dont think we`ll get any results.. LR is not PP.. but i hope.
I’m sorry for what has happened but, everyone has a clear view of what went on wrong and its up to us to help ourselves get our money back. I hope everyone is accepting what I am trying to say. I do not want to run away, its not only my game! I survived every battle, if we survive these two battles of getting database backup + the hacked money back, site will be back and running again. Every information is very helpful and please understand the situation. I had a horrible last night & with the hosting person making life miserable, it’s a sad thing that person wanting to do good has many bad people around who want to stop me.

Ill let u know about our refunding strategy if we`ll recive our DB back from our hosting provider because as I told u he is not replaying and also his last message was that he cleared the site from his sv.

Im not capable to read your posts  , knowing that a lot of my friends lost their money here, and im unable to do nothing, I wont replay and read nothing until ill get a lil bit calmed.
Ray!



--------------------

  • 2008/01/12(土) 01:24:37 |
  • URL |
  • aretarace #-
  • [ 編集]

そこのHy

私には、あなた方すべてに知らされる必要がある2、3のアップデートがあります。
どんどん印象的な成長に従って、‘Our'のサイトは発展しています。

まず、私たちは、メンバー、訪問者がBanner広告を購入することができる私たちのサイト
へのそうするAdvertisementシステムが回転子の下のサイトの中に表示したと言い足してい
ます。 これは人々が彼らのサイトの広告を出すことができる付記された特徴です、そして、
また、それは追加基金を私たちのシステムに得るのを助けます。 このスクリプトは明朝ま
でインストールされるでしょう;

2番目: 彼らが彼らのアカウントを設定する必要があるすべてのAPユーザに知らせたいと思
います。
スクリプトを通して彼らの支払いを処理するビジネスClass。 私がthei feautureがそれら
の個人口座に設定されないので手動で彼らの支払いを送る必要がある数人のメンバーがい
ます。

3番目: 私たちの広告キャンペーンを支えるために、私はちょうど加えたところです。

大きいバナー、私たちのサイト昇進を続けるTalkgoldでのMMGであってまた、買うとこ
ろのいくつかの広告。 私は、‘our'のサイトのアクティブな役割であるようにあなた
方のすべてにさえ毎日投票することによって要求して、話しを広めます。



レイ

Hy there,

I have a couple of updates that need to be informed to all of you. ‘Our
’ site is growing from strength to strength with an impressive growth.

First of all, we are adding an Advertisement system to our site where
members, visitors can purchase Banner ads that will displayed within the site
under rotator. This is an added feature where people can advertise their site
and it also helps to get additional funds to our system. This script will
be installed until tomorrow morning;

Second: I want to inform all AP users they need to set their accounts to
Business Class, in order to process their payments thru the script. There are
a few members whom I need to send manually their payments because thei
feauture is not set on their personal accounts.

Third: in order to sustain our advertisement campaign, I have just added
the big banner in MMG and also bought some ads in Talkgold to continue our
site promotion. I request even you all to be active part of
‘our’ site by voting daily and spread the word.



Ray

  • 2008/01/09(水) 05:16:22 |
  • URL |
  • aretarace #-
  • [ 編集]

アップデート手紙:
私に最初に、何かをはっきりさせてください:
彼らが、12時間即座に支払いを得て、atleastを待つようにそれらに促さないなら、私は、メ
ンバーに冷静なままでいて欲しいと思います; オンラインで滞在24/24を傾けますが、私は12
時間に待ち行列におけるすべての支払を処理しに何とか少なくとも一度来ることができます。
私はしばらく数時間で遠くにいるかもしれません、そして、この声明を理解して欲しいと思い
ます。
iがそうすることができるのと同じくらい多く、市販の金の競争相手と、なぜの間でDHを
持って来るかために激しい仕事を不-発生しようとするのはまもなく、#1というのになり
ません。
DHの人気を増加させるようにする次の移動不-の行くのはMMGの上の大きいバナーを言い
足したことです。およそ1週間後に最近それを加えると思っていましたが、私は、現在そ
れをすると決めました。
また、iは加えられます。DHのいくつかの新しい空想バナー。 チェック、私たち、あな
たがadvertimentキャンペーンにそれらを必要とするなら、あなたの審判はセクションを
リンクします。


したがって、それはあなたの責任です、そして、等しく、取る私の責任はサイトについ
て気にかけます。 しかし、私は、皆が我慢して、また、我慢したのを好みます。私たち
と共にいくつかの満足のいく利益を得ながら、楽しんでください。

DontはDHを投票して、支持するのを忘れます。

レイ

An update letter:
Let me first clarify something:
I want members to stay calm if they don't get payments instantly and urge
them to wait for atleast 12 hours ; I cant stay 24/24 online but i can
manage to come at least once at 12 hours and process all the payouts in queue. I
might be away for a period of a few hours and i want you to understand this
statement.
Im trying to develop as much as i can and work intense to bring DH between
the gold competitors on the market, and why not become #1 shortly.
The next move im going to do in order to increase the popularity of DH is
adding the big banner on MMG . I was thinking to add it lately after a week
or so , but i decided to do it now.
Also i`ve been added some new fancy banners of DH. Check our your ref links
section if you need them for your advertiment campaign.


So, it is your responsibility and equally my responsibility to take care of
site. But, I prefer everyone to have patience and have also have fun
earning some nice profits with us.

Dont forget to vote and support DH.

Ray

  • 2008/01/08(火) 06:34:05 |
  • URL |
  • aretarace #-
  • [ 編集]

MONEYNEWSのインタビュー記事

DesiresHYIP
2008年1月6日| MONEY-ニュースの専門のIn Interviews|
こんにちは、奴! 私は、最初にこのインタビューを行うのを計画していませんでしたが、レイの動作を見て、彼は、DesiresHYIP#をしかし私がこのインタビューをせざるを得なかった1にするのにおいて精力的であるように思えます。 私はSSLがインストールされて、預金のレベルが15ドルのK懐が深いのに気付いた後に、今日、2番目の預金をしました。 私たちが産業における、次の大きいHYIPの上昇を目撃しているように見えます。 とにかく、レイは、昨夜、それの結果があなたが以下で読むインタビューであるという私の質問に答えるのに親切に同意しました。

“1. 私の読者に自分を紹介してください。

こんにちは、皆、私はMMGがDesireSとしてポピュラーに知られているレイです。 私は、長く逆というのからの投資家であり、多くのSurf、HYIP、および個人的なプログラムの積極的な参加者です。 およそ皆が、市場が、きのこのように上昇するあまりに多くのhyipsがあると積みすぎられて、言っていたと大声で言っていたとき、まだ私の投資に執着していて、また、多量を失いましたが、私はいつも職業としてこれを扱いました。

2. あなたは、あなた自身のHYIPを始動するために考えと共にどのように出て来ましたか?


投資は元金を取り戻すか否かに関係なく、私が自分を恐れるとき私の側から少し落ちたように思えます。 現在のところ、まさしく他のアドミンのようにHYIPを出発させると思いましたが、私は、それが、だれかがいつ私たちを騙るかをどのように感じるかを知っています。 私は、大物の投資家であり、これらのプログラムで堪能しました。 これは私が自分を助けるためにこのHYIPを始動した理由であり、プレーは自分です、とそれを私の人生の一部にプレーして、する他のものは許します。

3. 私は、あなたがHYIPプログラムを動かす際に前の経験を全く持っていないのを知っています。 今までのところ、あなたのためのあなた自身のHYIPプログラムを動かすのにおいて最も大きい挑戦は何でしたか? あなたはうまくいっているプログラムを開発することへの途中でどんな困難を満たしましたか?

私が、私自身のを走らせていると決して思わなかったので、それは厳しかったです。 単に勝つか、または負けるのを伴うところで投資家であることは、より安全でした。 アドミン、私がものを理解しているのがとても厳しいと決して思わなかったということであり、安全にサイトを保管してください、そして、期日通りの支払を作ってください。 私自らは以前以前は多くの良いhyipsでよく延納を求めていました、そして、今、私はものを扱うのが厳しいのを理解しています。 最も大きい挑戦はサーバでされた妥協攻撃に打ち勝つことでした。 私は前のサーバが罪人であり、サイトであるときに、非常に動くことができるくらい迅速に、単に2日目の専用サーバが動いていたということであると個人的に思いました。 私は、他のどんなサイトアドミンも私のようにすぐにサーバ変化をしていないと思います。 電子金は、別の問題でしたが、それを見つけて、それを蹴るのが迅速でした。

4. あなたはFPPからデーヴとのつき合いにどのようになりましたか? 彼は何らかの忠告で彼自身の非常にうまくいっているプログラムを動かす経験からあなたを助けましたか?

デーヴは非常に好意的な人です。 私はただたまたまメンバーの好意的なサイトのための彼の提案を尋ねました、そして、彼はサーバに関するいくつかの貴重な提案で私を助けました。 BPPが大失敗を始めた後に彼は非常に経験豊富です。

5. なぜがしたかと説明してください。あなたは7日間のプランのための20%を選びますか? あなたには、このプランがうまくいくかもしれない理由に関していくつかの計算がありましたか?

私は、プログラムの成長と、また、長期の間、持続性をそれに提供するのを支持するためにそれが正しいプランであるとみなします。

6. あなたのプログラムはLibertyReserveとAlertPayだけを受け入れます。 あなたは、将来より多くの支払いプロセッサを加えるのを計画していますか?

私はE-金から始まりました、そして、LRと考えは素晴らしい仕事をするでしょう。 しかし、最近の電子金の増加する安全保障問題のため、私は一歩退かなければなりませんでした。 還付ユーザは、初日自体で電子金ですぐに投資して、Alertpayを受け入れました。 私の2番目のプロセッサとしてAPを持っているとすぐに、私は、いかなる他のprocも加えるのを計画していません。

7. 近い将来のあなたのプランは何ですか? あなたは、HYIP産業のリーダーのひとりをプログラムを見ますか?

はい! Y 私は、それを走らせるためにすべての痛みで取っています。私のベスト。 ゲームでプレーしたくて、メンバーを傷つけたいと思いません。 私たちが皆、重要性を理解して、自分達を助けると、これは非常に良い成功でしょう。

8. 彼らがなぜDesiresHYIPを選ぶべきであるか、そして、もっとも、他のとても多くHYIPsが周囲にあると、あなたは私の読者に言うことができますか? 実際に何が同様の短期的なHYIPsとあなたのプログラムを区別しますか?

違いのロットがあります。 あなたがそれらに関して個人的に知っているように「他」のhyipsについて話したいと思いません。 私は、いつも「時代」がhyip市場が再び戻るところにあると信じていました。 私が見るFPP&BPPは現在、素晴らしい仕事をしています。 安全保障問題は非常にうまくいっているHYIPを走らせることにおいて重要な要因です、そして、これは私が初日それを動かすのから右に強力なサーバから最も強力なサーバまで集結した1つのものです。 メンバーは個人的に私を知っています。 事実上、彼らの多くが、私の良い友人であり、私のサイトの重要性を理解しています。 私は、自分を助けて、また、メンバーを助けようとしています(他のhyipsで明確に欠けています)。 あなたは、私よりむしろ結果がたった今サイトについて話しているのを見るのを待つ必要があります。 「私のサイトが統計を見る他のものとフォーラム応答とどう異なっているかに関してあなたは既に答を出しました。」

私は、これがレイには今彼のプログラムをFastProfitProとしてさらにポピュラーにするという重大な意志があるとあなたに立証した非常におもしろいインタビューであったと思います。 そして、私には、彼がこれをするだろうという勘があります。 しかし、それでも、あなたは、損をするのが、7日間あなたを20%出そうと申し出るHYIPがしたがって、それに従って、それをプレーして、あなたが都合することができないお金を入れないという高いリスクであることを理解しなければなりません。

DesiresHYIP
January 6, 2008 | By MONEY-news expert In Interviews |
Hi, guys! I didn’t plan to conduct this interview first but seeing all Ray’s actions he seems to be tireless in making DesiresHYIP #1 I couldn’t help but to do this interview. I made my second deposit today after noticing that SSL has been installed and the level of deposits has reached $15K. It appears that we are witnessing the rising of the next big HYIP in the industry. Anyway, Ray kindly agreed to answer my questions last night and the result of it is the interview you’re going to read below.

“1. Please introduce yourself to my readers.

Hello everyone, I am Ray, popularly known as DesireS of MMG. I am an investor since long back and have been active participant in many Surf, HYIP and private programs. When everyone around was screaming that the market was overloaded and saying that there were too many hyips rising like mushrooms, I still stuck to my investments and have lost a great amount too but, I always treated this as a profession.

2. How did you come out with an idea to start your own HYIP?

Investments seem to have gone down a bit from my side as I fear myself whether I get my principal back. At this stage, I thought to start the HYIP just like other admins but, I know how it feels when someone scams us. I was a big time investor and had enough with these programs. This is the reason why I started this HYIP in order to help myself, play myself, allow others to play and make it part of my life.

3. I know that you have no previous experience in running a HYIP program. So far what was the biggest challenge for you in running your own HYIP program? What difficulties did you meet on your way to developing a successful program?

It was tough because I never thought that I would be running my own. It was safer being an investor where it involves only to win or to lose. Being an admin, I never thought it would be so tough to understand things, keep the site safe, make payments on time. I myself used to ask for delayed payments in many good hyips before and now I understand it’s tough to handle things. The biggest challenge was to overcome a compromise attack made on the server. I personally thought the previous server was the culprit & was quick enough to move to highly dedicated server only in the second day when the site was running. I think no other site admin has done the server change quickly like me. E-gold was another issue but was quick to spot it & kick it.

4. How did you make acquaintance with Dave from FPP? Did he help you with some advice from his own experience of running an extremely successful program?

Dave is a very friendly person. I just happened to ask his suggestions for a member friendly site and he did help me with some valuable suggestions regarding a server. He is very experienced after the BPP start fiasco.

5. Please explain why did you choose the 20% for 7 days plan? Did you have some calculations on why this plan could be successful?

I consider it as the right plan in order to support program growth, and also offering it sustainability for the long term.

6. Your program accepts only LibertyReserve and AlertPay. Do you plan to add more payment processors in the future?

I started with E-gold and LR & thought will do a great job. But, due to the recent e-gold increasing security issues, I had to take a step back. Refund users invested with e-gold quickly on the first day itself and accepted Alertpay. As soon as I have AP as my second processor I’m not planning to add any other proc.

7. What are your plans for the near future? Do you see your program as one of the leaders in HYIP industry?

Yes! Y not? I am taking all the pain to run it my best. I want to play with the game and do not want to hurt members. This will be very good success if we all understand its importance and help ourselves.

8. Can you tell my readers why should they choose DesiresHYIP though there are so many other HYIPs around? Actually what differentiates your program from similar short-term HYIPs?

There is lot of differences. I don’t want to speak about the “other” hyips as you personally know about them. I always believed there will be an “era” where the hyip market will be back again. The FPP & BPP that I see are doing a great job at the moment. The security issue is the major factor in running a highly successful HYIP and this is one thing I concentrated on right from the first day moving it from powerful to most powerful server. Members personally know me. In fact, many of them are good friends of mine and understand the importance of my site. I am trying to help myself and also help members which is clearly lacking in other hyips. You need to wait to see the results rather than me speaking about the site right now. You already got an answer about how my site is different from others seeing the stats and forum responses.”

I think this was a very interesting interview that proved to you that Ray has serious intentions to make his program even more popular as FastProfitPro now. And I have a gut-feeling that he’s going to do this. But still you have to understand that it’s a high risk HYIP that offers you 20% for 7 days so play it accordingly and don’t put in money you cannot afford to lose.

  • 2008/01/07(月) 04:45:15 |
  • URL |
  • aretarace #-
  • [ 編集]

ありがとうございます

aretaraceさん、早速のご回答ありがとうございます。当面は可能な分だけLibertyReserveを使い、あとはe-goldを使っていく形ですね。確かにe-goldはあれだけ普及していますからね。1年前ならe-gold以外の電子マネーを使う事すら考えられなかったですからね。

  • 2008/01/05(土) 22:16:18 |
  • URL |
  • 探求者K #QHwcdr9.
  • [ 編集]

探求者さんこんにちは
たしかにLibertyReserveは品薄状態ですね。国内の業者さんを使われるのなら、在庫が入る都度、たとえ小額でも押さえて行かれるほうがよろしいでしょう
現在200ドル分くらいは国内業者さんにも在庫があるようです。

海外の換金業者さんを使われる場合、国際銀行送金やカードが利用できる会社もありますがちょっと怖いですね。

いったんE-goldに換金してから、海外業者を使いLRへ換金するのが手っ取り早いかもしれませんが、手数料が2重になるので
よほど必要でない限り使いませんね。

私はHYIPサーフの中で、EGでアップしてもLRに換金し払出してくれるサイトを使いながら毎日少しずついってます。

とにかく、サーフ、HYIP側はEGを完全にカットしてしまいたいのですが、あまりにも普及しすぎているため、アップも思うように集まらず、運営に支障をきたすのでそうは問屋がおろさないという現状のようです

  • 2008/01/05(土) 21:41:52 |
  • URL |
  • aretarace #-
  • [ 編集]

LibertyReserveへの換金について

はじめまして、この所軍資金が貯まってきたので再びオートサーフやHYIPをやろうと考えています。この所はe-goldからLibertyReserveなどへ切り替える所が増えてきていますね。そこでLibertyReserveに換金しようとしたら大方の換金業者さんでもすぐ売り切れになっています。e-goldだけは相変わらず換金しやすい状態ですので、一旦e-goldにしてからLibertyReserveへ換金してくれたりした方がよろしいのでしょうか。

  • 2008/01/05(土) 18:59:04 |
  • URL |
  • 探求者K #QHwcdr9.
  • [ 編集]

そこの朝、ここの/

48時間の激しい仕事の後にただ目覚めて、最終的にレベルiへのDHが望んでいた持って来ることを管理しました。 hyip Iを扱うそのようなきつい仕事が、いつも目から瞬きますが、今、私が答えを持っているときアドミンがなぜ私の要求を支払っていないかと思ったという私が、決して想像しないことです。 壁の後ろで「マシン」の働きととても多くのジョーカーを作るために、慎重に取って、ホームランを打つのに必要であるとても多くのものが中にあります。

また、私は、MMGとデーヴのプログラムの後にサポートの2番目の方法として不-何人かの評判のよいモニターを加えようとしながら、待ち行列と、現在のすべての要求を処理しました。

Partyは始まりました、そして、いくつかのケーキ(支払い)はそうがさせる今日がここの周りで、より多くの幸せそうな顔を見るかどうかということでしょう。


Morning there/here,

Just woke up, after 48 hours of intense work, to manage bringing finally DH to the level i desired. I never imagine is such a hard work to handle an hyip I always wondered why admin is not paying my request as i blink from my eyes, but now i have the answer. There are so many things needed to take carefully and go deep inside to make the "machine" working and so many jokers behind the wall.

I also processed all the requests in queue, and now im trying to add some reputable monitors as a second way of support after MMG and Dave`s programs.

The Party has started and some cakes(payments) will be provided today so lets see more happy faces around here.


  • 2008/01/05(土) 16:42:03 |
  • URL |
  • aretarace #-
  • [ 編集]

コメントの投稿
(外国から自動投稿ソフトを使ったスパムコメント防止のためユーアールエルが入ったコメントは禁止してます)、ここに書いた日本語説明の意味が、わからない方は投稿できません。情報を教える時や質問等どうしても投稿記事内にユーアールエルが必要な場合、最初のエィチを取って、ティティピー://●●~とユーアールエルにならないようにして教えてください(2ちゃんねる方式)

